petak, 20.10.2006.

Weekend finally...

Eto konačno je došo vikend...pisali danas test iz fizike, neočekujem baš bajne razultate...imali smo danas probu s onim drugim bandom, ma dan je bio čista komedija...Mislavu su pukle dvije žice na bassu, ovom drugom gitaristu jedna pukla, i svirali smo na ubojitim pojačalima od 10 W -.- -.- ...sranje...nisu mogli nadglasat bubnjeve lol...svirali smo Enter Sandman i Don't Cry, poslje toga neke gitaristove pjesme, a onda smo se počeli zajebavat i improvizirat...i tako...kad sam se vratio kuć ustanovio sam da sam zaboravio ključ od stana -.- ...ma bitno da moje bubnjeve ne ubija više ona vlaga u kakoj su bili...eto...boli me grlo, glas ošo, šta da kažem...neda mi se ni pisat...pozdrav svima...

i opet jedan video...

tu su zakon to izveli...

AC/DC - T.N.T.

| 23:00 | Komentari (30) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>