subota, 23.09.2006.

On the road again...

Juče smo bili na jednodnevnom posjetu Zagrebu...krenuli oko 7 ujutro, a stigli oko 12, tak nešt...onda smo išli na neku izložbu koja je, na moje čuđenje, trajala puno kraće nego što sam mislio...onda smo se dogovorili di i u kolko ćemo se nać i ošli onak u nekoliko grupica...nas nekoliko je krenulo Ilicom, tražili smo McDonald's, al nikako da ga nađemo...usput smo naišli na neku otvorenu trgovinu tipa našeg Stressa i tam si je njih par kupilo nešt...onda nam se više nije dalo ić dalje i tražit McDonald's pa smo pitali nekog tipa na ulici jel zna di je najbliži...on je reko da je tam u Jurišićevoj tak da smo se trebali vraćat niz ulicu kojom smo krenuli do trga i onda malo dalje...konačno smo ga našli...ušli, naručili, najeli se...heh...poslje toga smo ošli u Importane u Vlaškoj i svašta vidjeli...ima trgovina bezbroj...onda smo tamo sjeli nešt popit...i onda se vratili na trg di je bio čak i mali incident s policijom, al neda mi se sad prepričavat...nasreću, to se riješilo pa smo ošli do katedrale u 15 do 6, tamo su nas čekali busevi i krenuli nazad u OS...na onom stajalištu Lipovljani je bio još jedan mali incident s policijom al i to dobro završilo...u busu sam izgubio glas jer sam nekima prepričavo razne stvari, a moro glasno govorit jer su svi okolo pričali...burninmadvratili smo se u OS oko 10...danas smo mi (Midnight Sun) imali probu nakon 5 mjeseci u prostoru Wasteda...naughty...bilo je i bolje neg što sam očekivo...sutra idem u Njemačku i vraćam se u subotu...idemo u Pforzheim...bit ćemo smješteni svako kod jedne obitelji...preko dana ćemo ić na neka mjesta koja su u programu, a onda slobodno...i naveče u pubove party i kina...hehe...bit će ludo...wink...krećemo sutra u 3 popodne sa autobusnog kolodvora i dolazimo tamo oko 7 ujutro...cjelu noć u busu...mad...a dobro, preživit ćemo...nazad u os krećem u petak, isto u 3 popodne i vraćam se isto oko 7 ujutro...lol...tak da ću napisat novi post tek u subotu...dotada...vidimo se, pozdrav svima...wave...

i jedan video...

LED ZEPPELIN - Whole Lotta Love





| 21:34 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>