četvrtak, 31.08.2006.

The end of holidays...

Nisam piso 6 dana pa evo javljam se...zadnjih dana sam kiša pada...stalno sam umoran zijev ...u međuvremenu sam kupio još jednu majicu od Zeppelin-a...a i završavaju praznici...u ponedjeljak počinje škola rolleyes burninmad headbang mad blabla puknucu ...jebiga, šta se može...jedino sam sretan što konačno DOBIVAMO PROSTOR naughty wink party ...baš super što ćemo opet počet svirat i napredovat nakon dugačke stanke...sve zbog gubljenja starog prostora...jebiga...više od 2 mjeseca nismo svirali, a prije toga nismo svirali 2 mjeseca...dakle možete kontat kakvo je stanje...ak želite nešt više saznat o tom prostoru odite na blog banda u kojem sviram i pogledajte predzadnji post (uskoro riješeno pitanje prostora)...bio sam danas u školi (jezičnoj)...upo sam u C razred...ima dost ljudi koje znam...u svim razredima...popisi knjiga stoje tam na onoj ploči i ja došo danas 10 minuta nakon što je domar otišo, a on kopira te popise da se nemora doć i prepisivat...tak da ću otić sutra prijepodne...vidimo se...pozdrav svima.....

John Bonham (Led Zeppelin)...po meni najveći bubnjar svih vremena...



| 16:58 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>