utorak, 25.07.2006.

Pozvan u još jedan band...zakon...

Evo prošlo je 5 dana od zadnjeg posta pa sam odlučio napisat novi iako kao i obično nemam o čem pisat...dobro, ima par stvarčica o kojima se može nešt reć al ništ posebno...u petak smo svi bili na pijanoj, napio sam se ko svinja i bljuvo triput kod kuće...možete mislit kak su starci reagirali...al bio sam u kazni samo jedan dan...lol...al to je super zapravo...i imam još jednu novost koja mee poprilično iznenadila i baš sam onak sretan...radi se o tome da sam pozvan da budem bubnjar u jednom hard rock/heavy metal bandu...likovi znaju super svirat...to mi je baš zakon...samo se uklopim...i sviraju većinom glazbu za koju živim...zbog tog sam posebno sretan...njima me preporučio jedan lik koji me zna, a čuo je da oni traže bubnjara i eto, sve je dogovoreno u 5 minuta...hehe...zakon..između ostalog sviraju i AC/DC zbog čeg sam najvišpe sretan...i Maidene i Gunse i još puno njih...uglavnom super...i tako...ljudi...pozdravljam vas...vidimo se.....

ovo je Angus Young, nevjerojatni gitarist AC/DC - a u svojim mlađim danima...



a ovo je on u današnjim danima...

| 17:40 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>