petak, 23.06.2006.

Rock And Roll Ain't Noise Pollution...

Eo me ponovo nakon više od tjedan dana...malo komentara sam dobivo...i nije mi se dalo pisat...nije se ništ bitno događalo...a naslov posta...to je jedna pjesma od AC/DC - a i ja se potpuno slažem s tom tvrdnjom...rock'n'roll je zakon...imamo nastup sa školskim bandom na završnoj priredbi...skoro sve je potpuno uvježbano...sada smo skoro svaki dan imali probe...zakon je bilo...a i Midnight Sun je imao probu nakon dugo vremena...prije nekoliko dana je završio UFO (Urban Fest Osijek)...bilo je stvarno odlično...trajao je 4 dana, a mi smo bili svaki dan tamo...svirali su Wastedi prvi dan i to u novom izdanju, sa novim gitaristom i pjevačem, mogu vam reć da su u ovakvom sastavu puno bolji...svirali su i Mephisto al neznam točno koji dan...taj zadnji dan je na Kopiki bilo i Prljavo Kazaište, pa smo bili malo tamo, malo na UFO - u...također je taj zadnji dan svirao na UFO - u neki black metal band, neznam točno kako se zovu...nisu loši...a zamislite kako je tek TeX bio oduševljen kad su zasvirali...i to je sve...nemam vam više ništ za reć...pozzz svima.......wave............

i evo još slika legendarnog pjevača AC/DC - a koji je 1980. godine umro od trovanja alkoholom...AC/DC poslije njegove smrti više nikad nije bio isti...

| 16:06 | Komentari (24) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>