ponedjeljak, 15.05.2006.

Welcome to the DRUMMERWORLD !!!

Eto i naslov vam kaže...DOBIO SAM BUBNJEVE !!! ...e. totalno su ludi...baš su zakon...jedna od najpoznatijih svjetskih marki - Premier...evo našao sam i na netu sliku baš tog seta...pa ću vam stavit sliku...inače, osim toga nema ničeg novog...a i posebno mi je zadovoljstvo da konačno sviramo i svoju jednu stvar...zove se The Power Of Rock'n'Roll...e stvar je totalno zakon...odlična je stvarno...inače, autor je TeX...smislio je genijalnu dionicu na bassu...on je smislio i dionicu za ritam gitaru, ali ju je tripp preradio i sada zvuči još bolje...ja sam se potrudio ubaciti najbolji i najprikladniji ritam na bubnjevima...i mislim da sam uspio...stvar stvarno odlično zvuči...samo još Raven treba dodat neku solažu...on to inače super zna...kako je bilo ludo kad smo ju svirali...stvarno odlično...i tako...jučer je bio koncert Električnog Orgazma...a Wastedi su im bili predgrupa...mi došli na Wastede...ali bilo je jako malo ljudi i svima je bilo žao što je tako malo ljudi došlo gledati tako genijalnu grupu...poslije Wasteda su svirali neki drugi likovi i mi smo otišli jer su svirali baš onaj pravi punk...onda smo još ostali vani...i tako...zakon je bilo...sve je samo poremetilo to što smo morali ujutrno u školu... burninmad ...a šta da se radi...i eto...uglavnom to je sve...šta da vam još kažem...ni sam neznam...ajde odo sad, vidimo se.........wave............

i evo vam ta slika, to je baš taj set kakav ja imam...

| 16:06 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>