petak, 05.05.2006.

Nothing to write about...

Da, istina je...stvarno nemam blage veze o čem da vam pišem...u utorak sam zvao Tenor da pitam kad će doć bubnjevi koje sam rezerviro...i znate šta mi je tip reko...da će MOŽDA doć idući tjedan... burninmad headbang mad blabla puknucu ...popizdio sam...a jebiga, neću valjd još dugo morat čekat...a što se tiče nečeg drugog, nije se baš puno bitnih stvari dogodilo otkad sam vam zadnji put piso...moj najveći problem je što bi ja htio da negdje imamo nastup, a nismo još dovoljno uvježbani...ima par pjesama koje super znamo i možemo ih uvijek odsvirat, ali većinu smo odsvirali u Mini Teatru...i to smo već toliko puta odsvirali...a sad bi htjeli nešto novo...znamo jako puno pjesama, ali ne cijele, nego polovično...dobro, neke i cijele...ali trebamo se još uvježbat za te pjesme...a dok nemam bubnjeve...ništa od neke ozbiljnije probe...eto...to je sve što vam imam za reć...stvarno neznam šta bi drugo...ajde odo ja sad, pozzzzzzzzzz............

i evo vam još jedna slika jedne legendarne grupe koju sam tek nedavno počeo slušat...

| 15:10 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>