ponedjeljak, 01.05.2006.

Loše vrijeme, ali dobar provod !!!

Sam naslov vam sve kaže...eto danas sam barem ja, neznam za druge, imao dobar provod...samo vrijeme je kvarilo potpuni doživljaj...ali stvarno je bilo ludo...bili su ovi likovi iz mog banda, još neki i Filip i Borna iz 8.a...prvo smo otišli do kopike vidjet kakva je situacija...neki su i spavali s nedjelje na ponedjeljak, a neki su ranije ujutro došli i postavili šatore...uglavnom ljudi su bili dosta mamurni...ili jer nisu spavali ili jer je vrijeme jadno...onda sam nakratko otišao kući i mislio ručat pa otić do školjke kad me baš Mislav u pravo vrijeme nazvo i reko da ćemo kod školjke roštiljat...ja reko to starcima i reko im da neću jest kod kuće i oni rekli dobro i ja otišo do školjke...bilo je svega: pljeskavica, kobasica, nekih šnicli, naravno kruha, pa još i salate...a kasnije je neki tip donio već gotove čevape...kak smo se najeli...zakon...poslije toga je bilo i cuge ali niko se nije napio, neki su se nazujili, i ja ali mi baš nije dugo trajalo burninmad ...i eto...onda je jedan lik prodavo svima neke lude fore a kasnije i one trikove s kartama...kak je on to sve super radio mi nismo mogli vjerovat...onda kasnije smo se dosađivali i zajebavali, kak se kome dalo...a ja onda moro ić kuć jer sam trebo učit biologiju !!! headbang ...starci, naravno...ali nisam baš ništ puno učio, znam vjerojatno...i eto sad visim na netu, dosadno mi...sutra opet jebena škola, ali ovaj tjedan ću konačno dobit bubnjeve! dosadan sam s tim, znam... rolleyes ...ali za mene to nešt najvažnije...ajd neda mi se više pisat, sad ću malo slušat wastede, gunse i tako...ajde ljudi vidimo se, pozzzzzzzzzz............... wave ....................

evo, ja ću dobit slične ovake bubnjeve...baš su ludi !!! ...............

| 21:45 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>