petak, 21.04.2006.

After a long period of time...

Evo ljudi javljam vam se nakon skoro tjedan dana, vjerujte mi, nisam baš bio u prilici napisati novi post...nema baš nikakvih novosti...nadam se da ćemo sutra svirat kod Wasteda...ali ima jedna stvar koja me muči cijelo vrijeme...a to je jebena škola koja počinje u ponedjeljak...headbang... jao.........eto ovih dana smo stalno svirali u našem prostoru, ali ja nemam na čem svirat ! burninmad Ali još samo par dana i dobivam bubnjeve a onda ćemo derat samo tako...naughty...Neznam o čemu bi vam još piso, osim da se krizmamo u nedjelju, to će bit bolesno dosadno...lud...sada samo razmišljam o svirci...eto, napredujemo s bandom, ide to...znam da ćemo sad u ovom početnom dijelu morat trpit svakojake sprdnje na naš račun i tako...svi oni s kojima sam se bio dogovorio da dođu nas gledat kod Wasteda će vjerojatno moć sutra doć ako nebudu nigdje išli oni svirat...ništ se vi nebrinite, ja ću vama sve javit kada da dođete...negdje oko 5 ili 6 će to bit najvjerojatnije...no za sada ništa još neznam pouzdano, ajde ljudi, vidimo se, pozzzzzzzzzz..............wave................

i evo vam još slika jedne lude gitare...

| 14:13 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>