utorak, 11.04.2006.

Waiting For Holidays...

Ljudi, samo naslov vam govori moja iščekivanja...ČEKAM PRAZNIKE ! Sutra imamo skraćene sate...i onda poslije toga 10 dana praznika !!! naughty Koja će to bit ludnica...NEMA UČENJA - NEMA ZADAĆA - NEMA ŠKOLE - IMA SVIRKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wink E, da, za praznike ćemo se nasvirat ko budale...a onda krizma...rolleyes...I POSLIJE KRIZME KUPUJEM BUBNJEVE !!!!!!!!!!!!! smijeh KOJA LUDNICA !!!!!!!! Evo sad tu sjedim u knjižnici, ne znam šta ću sa sobom od dosade, ostavljam svoje otiske na tipkama ove usrane tastature dok vam pišem...da...zamislite, danas je utorak - znači do subote ima još 4 dana mad a ja već mislim samo na svirku yes Jao, kako sam dosadan sa subotom, već sam sebe izluđujem, a mogu onda mislit vas...nut Kad sam ja poprilično lud , šta ćeš...Danas ja dobio iz fizike 5 iz testa, zakon, a Mislav napisao test najbolje u razredu...svaka mu čast !!!!!!!! Imam jednu poruku...JA BI SVIRO !!!!!!!!!! PALICE U RUKE I DERI !!!!!!!!!!!! To je moja izreka...ali jebeš ti izreke...ajd neću više sad pisat, živčan sam jer nemam bubnjeve pred sobom headbang ...ljudi, odo ja, vidimo se, pozzzzzzzzz...........wave..............

i evo vam slika najboljeg bubnjara svih vremena...LOL...

| 15:42 | Komentari (27) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>