subota, 08.04.2006.

Finally !!!!!!!!!!!

Ma evo ga! To sam ja čekao cijeli ovaj jebeni šestosatni školski tjedan! Danas je SUBOTA! Dosadan sam s tom subotom jel tako ??? rolleyes Ali jebiga, meni to jako puno znači...e, da, Mislav danas može doć !!!!!! naughty Danas će opet cijeli band svirat party !!! Da, da, samo to me drži na nogama...ali imajoš jedna mračna strana vikenda...mad u ponedjeljak pišemo test iz fizike i pita kemiju! Joj što mrzim kemiju... Evo sad tu lutam po internetu, dosadno mi je, hvala bogu, u petnaest do tri idem na bubnjeve pa ću potrošiti višak energije...hehehe...yes Joj, kako obožavam taj instrument, da, glazba me čini slobodnim...neznate vi kako gitara pomaže kad si živčan i kad ti nije ni do čega...Sad kad mi se starci vrate kući ću jest, a onda na bubnjeve... E, da, još da vam kažem - svirali su Wastedi u Oxygenu, bilo je zakon samo što su rekli da će počet u 10 a počeli u 11..., ali bilo je odlčno...svirali su Metro, Live It On Your Way, Desperate Hearts, Like A Dog's Cry i tako dalje...ma zakon...mi bili u prvim redovima...Idući koncert za koji znam vam je 14.05. u Zrinjevcu, tako da ako netko želi otić...wink OK, ljudi, odo ja sad obić još neke blogove, idem, vidimo se, pozzzzzzzzzzzz............................

i pogledajte, koliki izbor bubnjeva...WOW !!!!!!!! naughty

| 13:03 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>