petak, 24.02.2006.

Ljudi, konačno novi post...

Ja se svima ispričavam jer više od tjedan dana nisam stavio novi post, ali morate me razumjet, neznam o čem da pišem, stvarno nemam nikakve ideje...
Danas je u školi bio neki maskenbal, morali su se maskirat baš svi razredi :( , ali na kraju je dobro ispalo jer smo Mislav i ja svirali, a ja sam sviro na Fenderu Stratocasteru, nevjerojatno, neznate vi koja je to čast držat takvu gitaru u rukama, na njima su ipak svirali mnogi najpopularniji rock bandovi...8.a i 8.b osvojili su prvu nagradu, no to nije bilo toliko bitno kao ono zadnje; još smo svirali i u učionici...naravno svatko je imao drugačiji zahtjev što da sviramo...baš ludnica...bilo je super...ajd ljudi vidimo se, svima jedan veliki pozdrav...

ovo su vam primjerci stratocastera, naizgled obične gitare, a zapravo...

| 16:39 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>