Moja trudnoća

ponedjeljak, 30.01.2006.

Malaksalost

Već tri noći ne spavam...
Malena je dobila popizditis. Lupa li ga lupa brate mili kao da u trbuhu ima nogometno igralište. Ali ništa čudno za nju, već sam se navikla. Nego dobila sam od početka trudnoće čitavih 6 kg!!!!!
Baš sam happy. Gledala sam neke trudnice u svojoj blizini, brate mili sve su dobile do sada po 12-13 kg, a meni sve samo u trbuhu.
Išli smo i na pregled neki dan. A bome i na UZV!!! Lijepo je mala moja bebulja čitavo vrijeme nanala dok smo je mi gledali i snimali na VHS, doktor ju je ulovio sa profila, mala buckica, ma već je sada prava ljepotica :)))
Kada smo bili kod ginekologa doktor mi je htio prepisati prepare i normabele jer se njemu ne sviđa što se non-stop nabija prema trbuhu. Otkinula sam od smjeha. Čovik taman uzeo onu slušalicu da ju čuje, a kad meni se izbaci njena glavica sa lijeve strane trbuha. Čovjek je ostao u čudu te me pita jel ona to tako često? Naravno dragi doktore, stalno izbacuje svoje djelove tjela na taj način da točno mogu skužiti na trbuhu dal je ruka, noga ili guza.
Ali moja mala princeza je savršena. Za naših 29 tjedana ima savršene proporcije glavice, bedrene kosti, veličinu, težinu, na color dopleru smo gledali kako joj krv cirkulira, ma sve 5!!!
Ma to mi je jedino i bitno. Sve drugo ko ga šiša.
Odbila sam ljekove koje mi je predložio, te me je opet naručio za 8 dana da vidi jel se prestala toliko nabijat. Moš mislit... Ako je imalo na mene (a po njenom ponašanju već u trbuhu- JE :)) onda će divljat dok ne odluči mala divljakuša izaći van.
Uglavnom, dobijete izvještaj drugi tjedan, kada dođemo od dotora.

- 20:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Moj curetak

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve što mi se dešava u blaženom stanju

skoro pa ovako se moja malena nabija