Božićna priča
[ # ]

Na božično jutro u 9 sati naši mali hokejaši okupili su se ispred ledene dvorane na Velesajmu, snenih očiju ,željno iščekujući polazak autobusa koji će ih kao i svakoga Božića odvesti u Češku....
Udobno se smjestivši u autobus i mahnuvši roditeljima uz pjesmu krenuli su prema Pardubicama....
Pred njima bio je put dugačak 10-tak sati...

Nakon stajanja u Pardubicama i izlaska iz autobusa ekipe pomladtka nastavili su put prema Moravskoj Trebovi. Vrijeme je bilo oblačno i polako se osjećao miris snijega u zraku.
Polako je padala večer dok je usnuli autobus lagano klizio prema krajnjem odredištu.

Penjući se prema obližnjem brdu kraj Moravske Trebove dočekao ih je lepršajući snijeg što je male hokejaše razveselilo. I ponovno je pala pjesma jer je put bio već pri kraju.

Oko 21 sat stigli smo na odredište. Ljubazni domaćin dočekao nas je sa toplom juhom i vrućim čajem.
Klinci su istovarili svoje torbe u predvorje hotela i uputili se u blagavaonicu.
Usljedila je večera.....

Nakon večere djeca su se uputila u svoje sobe i pospremila stvari. U 10 sati usljedio je počinak jer je dizanja bilo predviđeno za ujutro u 6:45.
Umorni od puta mali hokejaši utonuli su u san a nas nekolicina roditelja sa stručnim vodstvom spustila se u blagavaonicu na druženje s domaćinom.

Drugog dana našega puta djeca su se žurno digla iz kreveta bacila se na doručak i krenula prema Moravskoj Trebovi ( za nekolicinu roditelja jutro je bilo teško jer se pjevalo do ranih jutarnjih sati ).

Nakon dolaska u dvoranu, pozdravljanje s domaćinom koji nas je i ovaj put ugodno iznenadio svojim gostoprimstvom, mali hokejaši uputili su se u svlačionu i krenuli pripremati za prvi susret.

Odredile su se postave, podijelili dresovi i krenulo na zagrijavanje.

I tekma je krenula. Igralo se na velikom ledu po trećinama po 10 minuta uz leteće izmjene. Naši mali hokejaši 96 i 97 godište lavovski su se borili i pobijedili 2 utakmice, 1 odigralli neriješeno i 1 izgubili. Nakon prvog dana zauzimali su odlčno drugo mjesto ( igrali su protiv 95 godišta ).

Veselju nakon postignutih golova nije bilo kraja......

Prvi dan turnira završio je oko 17 sati i klinci su se uputili prema hotelu. Snijeg je zabjelio grad.....

Nakon dolaska u hotel usljedio je odmor i navečer večera pa počinak. Buđenje je bilo planirano u isto vrijeme.

A mi roditelji nastavili smo slaviti pobjede naših klinaca svatko na svoj način- dok su jedni kartali drugi su se zabavljali s PSP-om ( da nam žene ne bi rekle da smo naganjali čehinje hehheeh ).

Sljedećeg dana odigrale su se još 4 utakmice. Izgubili smo dvije, a 2 pobijedili i ukupno smo zauzeli 3 mjesto.

Uslijedilo je proglašenje pobjednika i predaja medalja kojima su se djeca silno razveselila.
Za najboljeg beka izabran je igrač KHL Zagreba Janković.

Popodne oko 18:00 vratili smo se u naš hotel i usljedila je proslava 3 mjesta na turniru i proslava rođendana moje malenkosti. Uz ugodno druženje i pjesmu dočekali smo večeru. Nakon nje klinci su krenuli na pospremanje stvari jer se drugo jutro krenulo u Hrudin na prijateljsku utakmicu.

Rođendan se slavio do kasno u noć......

Zadnjeg dana našeg puta gostovali smo u gradu Hrudinu kod njihovih ekipa velike škole. Igralo se na mali led i naši su uvjerljivo pobijedili.

Nakon utakmica krenulo se u Pardubice na ručak i utakmicu extra lige Pardubice:Plzen

Popodne smo stigli u Pardubice i prisustvovali navedenoj utakmici. Djeca a mi roditelji pogotovo bili smo oduševljeni ugođajem. Dvorana je bila puna 10 000 ljudi....

Nakon utakmice u 21 sat po snježnoj mećavi krenuli smo put Zagreba gdje smo stigli ujutro u 7 sati....

O BOŽE HVALA TI KAJ PURGERI SMO MI
O KAKO BI VI SRETNI BILI DA STE PURGERI

JOŠ OD MALIH NOGU ZNA SE IME KLUBA
ŠTO SE VOLI OD DJETINJSTVA
BAŠ KAO PRVA LJUBAV
OSVOJIT ĆEMO MI SVE NASLOVE PRVAKA

Veliko hvala svima koji su omogućili djeci odlazak u Češku.