petak, 30.11.2007.

J**I NASLOV!

MALO me pere je**** depra, čekam Božić, malo sam ljuta, tužna, razočarana,sretna,iznervirana.. pa tako u krug....

ma fuck to.. prvo da kažem dvije tri o.. glupim ljudima....
Prvo jedan super dobar dečko čeka i želi jednu malo, AL SAMO MALOO hirovitu curicu, kojoj bi trenutno glavicu zdrobila u mikseru za meso, a ona se malo predomišlja, pa bi pa nebi.. pa je** to... mrzim što ovo nije jednostavno.. odnosi između dva planeta.. ženskog i muškog.... prvi puta da su me ženske iznervirale.. al ono jako... znam da kad je dečko dobar, cura nije i obrnuto....
(uz iznimke) al ovo prelazi sve granice ikakvog razuma...

Ovo neka bude mali znak pažnje za dragog mi prijatelja.. ona te ne zaslužuje, ni jedan dijelić tebe... nađi neku bolju.. malo manje hirovitu i ufuranu, kao što sad ja zvučim.. hhhh.. vjerovatno
Čujte, nemam inspirajšon, pa ne znam kako ljepše opisati sadista, mogu reć ko ja... ali me ne znate...

Image Hosted by ImageShack.us

btw- ovo je za jednog vampireka
Image Hosted by ImageShack.us

mcr- the sharpest lives

- 23:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 24.11.2007.

No Way Back


Make me, fully,
No more left and right,
Come on take my side,
I'm fightin' for you,
Fightin' for you.naughty

Pleased to meet you take my hand,
There is no way back from here,
Pleased to meet you say your prayers,
There is no way back from here,
But I don't care,
No way back from here.
pjeva

P.S. JOŠ UVIJEK SE LJUTIM, JER MI SE NETKO GADNO NARUGAO



Image Hosted by ImageShack.us

- 00:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #