< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

O meni:

Friendster

Ime mi je Marija, prezime nije bitno.
Idem u ekonomsku školu.
Imam 16 godina.
Rođena sam 20.06.1991



Blog images

Blog images


Images for your blog

Friendster

free image hosting

Blog images

free image hosting

image hosting file

Myspace layouts

layout for myspace

MOJA ABECEDA:

A-aquarius
B-Brad Pitt (hm...kak smo zgodni)
C-cuga
D-dinamo, dečko
E-/
F-fuck off
G-GF FERRE (naj parfem)
H-hrabrost
I-inspiracija (nemam ju, smijeh
J-Ja
K-kolači (ne volim ih)
L-Leona (moja naj frendica), lova, lom
LJ-ljubav
M-more, moda
N-neodoljivo
O-oči
P-Petra (moja naj frendica), privlačnost
R-romantika
S-srce
T-tulum
U-usne
V-vigor
Z-"zla"



Customize your blog

Petra
Alexa
Ana
Jelena (iz osnovne)
Helena (iz osnovne)
Edita


Customize your blog

image hosting file

subota, 07.07.2007.

.....evo dobila sam štafetu.......
....od Petre....
....da počnem....

1. ZADATAK-opisati se u 5 točaka...
-iskrena
-osjećajna
-uvijek sam spremna poslušat i pomoć onom kome je to potrebno
-sramežljiva (kako kad)
-zabavna

2. ZADATAK-napiši par rečenica o sebi...
-obožavam more, sunčanje,...
-ovisna sam o mobitelu
-najboje su mi crna, bijela, ljubičasta
-uvijek nosim traperice, a skoro nikad minice (samo u posebnim prigodama)
-što se tiče odjeće, pretjerano ne patim na marke

3. ZADATAK-pitalice...
Istina/laž
-istina- samo istina otvara vrata u svim situacijama
-laž-te "pokopava"

Sladoled/kolač
-sladoled, mrzim kolače

Motor/auto
-auto i motor al prije auto. motor mi je više ovak ko za zezanciju

Disco/kafić
-kako kad, kad idem na kavu onda kafić, a kad idem van onda disco


Nogomet/košarka
-nogomet...zgodni nogometaši...., a košarku mrzim (najgori sport)

Ljubav/novac
-oboje, ali ljubav mi je važnija od novca....

4. ZADATAK-da ti zlatna ribica može ispuniti tri želje to bi bile..
-jedna želja koju znaju samo neki smijeh
-da završim školu

5. zadatak-što te na ljudima prvo privuče?
-smisao za humor

6. ZADATAK-osobe bez kojih ne bi mogla zamisliti svoj život...
-obitelj
-frendice
-neki frendovi

Eto,kraj štafete!Štafetu predajem :
onima koji ju nisu ispunili


Malo mi je štafeta slična kao Petrina, al stvarno ne znam kak da drugačije napišem kad ja isto mislim. Ono što nije jednako sam promjenila. Al dobro je... Glavno da sam ja to ispunila.



| Komentari (32) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.