< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

O meni:

Friendster

Ime mi je Marija, prezime nije bitno.
Idem u ekonomsku školu.
Imam 16 godina.
Rođena sam 20.06.1991



Blog images

Blog images


Images for your blog

Friendster

free image hosting

Blog images

free image hosting

image hosting file

Myspace layouts

layout for myspace

MOJA ABECEDA:

A-aquarius
B-Brad Pitt (hm...kak smo zgodni)
C-cuga
D-dinamo, dečko
E-/
F-fuck off
G-GF FERRE (naj parfem)
H-hrabrost
I-inspiracija (nemam ju, smijeh
J-Ja
K-kolači (ne volim ih)
L-Leona (moja naj frendica), lova, lom
LJ-ljubav
M-more, moda
N-neodoljivo
O-oči
P-Petra (moja naj frendica), privlačnost
R-romantika
S-srce
T-tulum
U-usne
V-vigor
Z-"zla"



Customize your blog

Petra
Alexa
Ana
Jelena (iz osnovne)
Helena (iz osnovne)
Edita


Customize your blog

image hosting file

petak, 11.05.2007.

Ooo pa evo mene... Znam da se dugo nisam javljala, al nema veze. smijeh Kod mene nema nikaj posebno... Ovaj tjedan sam išla popodne u školu. Danas nemam nastavu i baš sam happy rofl Sutra rano ujutro idem u Split kod buraza jer mi nećak ima pričest. Tako da se vračam u nedjelju navećer. Ma bit će mi tamo super.... more, sunce, malo veće vrućine nego u Zagrebu, novo uređena riva.... super. Jedva čekam da se prošećem pokraj mora. U školi je ok, bar za sada, a kasnije ćemo vidjet. Još samo malo... pa gotovo. E kad će već jednom doć taj dan....
Dobro, sve vas lijepo pozdravljam... javim vam se kad se vratim iz Splita
wink



| Komentari (13) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.