ROK TRAJANJA

prema dobrom starom obicaju nije me bilo dugo...
i da se odmah pohvalim nije da sam radila nesto pametno...dapace :))
malo sam isla na fax,malo na kave,malo po gradu zujala...druzila se...lalala
nego htjedoh reci nesto...
trenutacno mi se vrte po glavi muljaze i pametovanja drugih ljudi...
zar neko se mora osjecat ugrozenim da smisljaju gluposti...moj zivot nije tajna...
ja sve sto mi se desi razbrbljam apsolutno svima,iskomentiramo to od glave do pete,i kad se zbrukam to napravim sa stilom...bas te briga...zivim iskreno pa nemam sta skrivat...a kad sam svatila da drugi moraju izmisljat gluposti ocito da bi meni bili zanimljivi,odlucila sam malo stat na loptu...
zanimljivo je to da ce ti prvi slagat oni za koje najmanje ocekujes...
ima jedan citat : isn't it ironic,we ignore those who adore us,adore who ignore us,hurt those who love us and love those who hurt us!!!
ja se nekad zapitam,ima li smisla uopce dopustat ljudima da ti se priblize kad si savrseno svjestan da ce te izigrat?isplati li se trudit za nesto sto je obiljezeno rokom trajanja...
pustila sam da neke stvari ipak ostanu ne izrecene...premda je svima jasno da zbog sitnica stvari nece bit iste...riskiram dok ovo pisem...mozda sam luda...
ja se ne namjeravam uskoro vratit dole.bar sto se mene tice...dali cu se javit il ne,neznam...mozda vrijeme pokopa cinjenicu da bi treala pocet svacat lazi,i da bi se trebala naviknut na njih...
prije nisam bila neka postenjakusa...pricala sam kako sam htjela...al dode period kad zelis saznat tko su ti prijatelji i kakav si ti njima prijatelj...
2 godine zivim po principu da nema smisla lagat...istina nekad bude teska,nekad boli...prezivis,ojacas,nedas se...i ocekujes da tako budu i prema tebi...
opet...nada je kurva,i to najveca...pa zapravo svatis da cekas uzaludno da neko pocne suradivat...ljudi druge stvari cekaju,i briga ih je...voz prode a ti ostanes na stanici i cekas drugi...
kao i obicno,tako sam i iz ovog kratkog prijateljstva naucila nesto...kolko slatkorijecivi bili,stvari se promjene kad ih upoznas bolje.

**...i samo zivimo iz dana u dan,i svaki san davno nestao izbrisan...**

18.01.2009. u 18:16 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

samo privatne stvari...nista specijalno...dogadanja i planovi...;))
ako trazite nesto produhovljeno...krivi blog...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis