Voli me...

14.02.2005., ponedjeljak

pjesmica

evo dobra sam u tome pa da i vama napisem nesto...

kada

sama...
u tihoj noci..
dali ces doci...
kada...?
dali cu docekati tvoje usne...
dali cu vidjeti tvoje oci...
dali cu ti cuti glas...
kada?
nocas...
sutra...
ikada...
nikada...
Zasto?
zasto te nema kada te zelim?
Zasto te nema kad su moje usne zeljne tebe?
tebi...
tvoga okusa...
tvoga...
svega...
Kada je moje tijelo zeljno tebe...
kada te zelim osjetiti u sebi...
osjetiti tvoju strast...
moc...
jacinu...
zasto te nema kada mislim na tebe...
zasto bas sada te nema...
hoces li doci?
kada...
nocas...
sutra...
ikada...
nikada...
hoces li doci dok te moje oci mogu vidjeti
i dok ti moje tijelo moze sve dati...
hoces li doci dak te mogu zeljeti...
hoces li doci dok jos mogu zivjet...
bez tebe...
- 21:33 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

za sve osamljene a napaljene...

Linkovi