/*oglasi*/ #FLASH_AD{display:none} [id^="banner"]{display:none} [id^ ="topl.inside"]{display:none} [id^="igre_toolbar"]{display:none} /*kraj oglasa*/ [id^="blog_slider_box_toolbar"]{display:none} * {margin: 0; padding: 0; border: none; text-decoration: none} Vidjelica ili da mi je netko dao kunu svaki put kad sam predvidila da će se Doktor vratit u hadeze sad bi imala 3 kune - Ibe priča pizdarije - Blog.hr

četvrtak, 08.03.2012.

Vidjelica ili da mi je netko dao kunu svaki put kad sam predvidila da će se Doktor vratit u hadeze sad bi imala 3 kune

Opet je upalila Chet Bakera da joj otpjeva Almost blue
i po tko zna koji put se izgubila u stihovima o nekoj curi koja je
njemu zamalo bila kao njegova ljubav, ali eto, kako to često bude
u pjesmama i životu nažalost nije.
Kako je taj Chet znao što se zbiva u njenoj glavi nikad joj neće biti jasno,
kao uostalom ni kako nekome padne na pamet nazvat bend Klanje ljudi.

***

-Kažeš da si ga vidio? Znaš koliko mi je ovo važno, jesi siguran da je
to bio on?
- Nemojte se uvrijediti predsjednice, ali nema nikakve sumnje.
- Oprosti, ovih dana sam nepovjerljiva prema svima - nervozno je
tražila nešto po torbi - ti vrlo dobro znaš da ga nitko nije vidio već
jako dugo.
- Evo je! - pružila mu je presavijenu sliku, jedinu koju je imala, onu kraj stupa
javne rasvjete u Benkovcu.
Otvorio je svoj laptop, nešto nabrzinu utipkao i okrenuo - Pogledajte i sami.
Image and video hosting by TinyPic
-Konzervativac- u redu,katolik - u redu, Croatia- u redu.
- Sve mi ispričaj.
- Dakle, gledao sam središnji Dnevnik i čuli ste za onaj požar na Baščaršiji danas?
-Nastavi.
- Gledam dakle prilog o tom požaru i u jednom trenutku iza Ilka Barbarića, inače krasan čovjek,
ugledam njega, crni kožnjak, naočale, u jednom trenutku je bio u kadru, ali on sto posto.
Otvorim svoj profil i potražim ga na fejsbuku i vidite sami.
- Znači aktivirao se opet?
- Pogledajte, ovo vam je zid, Kroacijo iz duše te ljubim prije 5 sati.

***

- Jednu Božićnu bojanku, molim vas.
Volio je bojanke jer su u sebi krile neki čudni red, nudile su smisao kakav se
više ne nalazi u svijetu, a najviše je mrzio
kad bi ih netko od djece uzeo i bojao iza one crne crte.
To ga je toliko izluđivalo, da ih je počeo zaključavati u ladicu radnog stola.
Sjeo je uz prozor, primakao se stolu i sa plavom oprezno počeo bojati Melkiorov plašt.
-Alo doktore, di si?- uletio je u sobu i izljubio starog znanca, jedan drugi
također doktor - šta radiš?
- Pišem članak za Dicovery channel
- Opa, ja sam njihov stari pretplatnik, jedva čekam to pročitat.

***

Two friends drifting apart
Two friends but one broken heart

dupdupduadadadup tntn cccc
Lagano je pjevušila sve dijelove i ulogirala se na svoj profil.
Jedan zahtjev za prijateljstvo.
Pogađaš?
A ovo sam joj ja zalipila na zid.
Image and video hosting by TinyPic

- 00:41 -

Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Top devet

1.Telegraf road, Dire Straits
2. More
3. Guinness/pivo općenito
4. Perun
5. Snovi
6. Edward Norton
7. Haruki Murakami
8. Amelie Northomb
9. Bekim Sejranović

Dragi kadijo

Blog ponekad ne opisuje stvarne događaje. Svi likovi i događaji su isključivi plod moje mašte,
a njihova imena su dokaz da i najmaštovitiji među nama ponekad zakažu pa moraju otvoriti
Story iz 2002. u potrazi za zvučnim imenom junaka.
Ibe

Samo ozbiljne ponude

Ide Crvenkapica baki u šumu i putem sretne vuka.
Gdje ideš Crvenkapice?
- Idem baki u šumu.
Hoćeš li mi dati adresu tvoje bake.
- Hoću: www.baka.hr


Imam i ja svoj adresu!