/*oglasi*/ #FLASH_AD{display:none} [id^="banner"]{display:none} [id^ ="topl.inside"]{display:none} [id^="igre_toolbar"]{display:none} /*kraj oglasa*/ [id^="blog_slider_box_toolbar"]{display:none} * {margin: 0; padding: 0; border: none; text-decoration: none} Flash a a a - Ibe priča pizdarije - Blog.hr

ponedjeljak, 05.12.2011.

Flash a a a

Na neke stvari se treba pripremit.
Tako se ja još od ranog djetinjstva,
pripremam.
Možda sam imala šest, sedam godina kada sam
pogledala Flash Gordona.
Osim što je imao plavu kosicu i bio jako zgodan,
on je ujedno i spasio svijet od nekog ološa sa drugog planeta
koji se spremao nauditi našoj Zemlji.
Taj ološ, imena Ming Nešto jednom od likova, a možda i samom
Flashu pokušava izbrisati sjećanje sa nekim futurističkim strojem.
Kako Flash nije neka pizda sa Zemlje, on prevari stroj
tako što mu podmetne sjećanja na filmove koje je gledao ili na neke
beznačajne dječje rođendane. Sve to, zahvaljujući nevjerojatnoj snazi svoga
uma. Naravno, uspije sačuvati sva sjećanja koja ga čine Flash Gordonom.
Svako nekoliko ja u glavi napravim jednu reviziju i pomno odaberem
stvari za recycle bin u slučaju da se jednog dana i ja zateknem u tako
nezahvalnoj situaciji.

Evo šta sam pripremila:
1. Kraj priredbe sa svečanog primanja u pionire kada sam shvatila
da nitko od mojih nije došao, a da me rođena sestra, pjevačica zbora
ostavila da se sama po mraku vratim kući.
2. Javno poniženje kada sam ostavila Danijela B.(11), a on mi je
ispred cile ekipe reka: "Ive šta se praviš važna, ja sam tebe ostavio ima
10 min."
3. Sve epizode Beverly Hillsa, osim one u kojoj
Kelly nalakira nokte u crno jer se počela drogirati
4. Trenutak kada me časna Ruža izbacuje iz crkvenog zbora, a za utjehu mi nudi
mjesto čitačice. Tim činom sam postala prva (i zadnja) članica koja je izbačena iz te
elitističke institucije i to zbog nedostatka sluha.
5. Slučajno Ej tipu kojeg ne znam i dugogodišnje ponavljanje istoga Ej
istoimenom tipu. Sudbina se poigrala s nama sparivši nam mjesta u busu.
To je bilo najdužih 6 ipo sati moga života.
7. Cijeli film Mala trgovina užasa
8. Svih 30 sati vožnje sa instruktorom koji je volio da ga zovu Zoki
9. Pjevanje pjesme Oj Hrvatska mati nemoj tugovati, prilikom obraćanja Predsjednice
pučanima
10. Na moje stalno inzistiranje da mi kaže šta bi htio za diplomski
i njegovo ne moraš ništa stvarno, usljedilo je amo izać vanka
pričat. Najneočekivaniji prekid u povijesti.
11. Dvosatno gledanje rendgenskih snimaka kralježnice
tete Milene kao odgovor na pitanje kako je bilo u doktora

To mi je 11 stalnih članova popisa.
Svakomjesečno ga ažuriram.
Volim biti pripremljena.
Barem kad su važne stvari u pitanju.

- 22:59 -

Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Top devet

1.Telegraf road, Dire Straits
2. More
3. Guinness/pivo općenito
4. Perun
5. Snovi
6. Edward Norton
7. Haruki Murakami
8. Amelie Northomb
9. Bekim Sejranović

Dragi kadijo

Blog ponekad ne opisuje stvarne događaje. Svi likovi i događaji su isključivi plod moje mašte,
a njihova imena su dokaz da i najmaštovitiji među nama ponekad zakažu pa moraju otvoriti
Story iz 2002. u potrazi za zvučnim imenom junaka.
Ibe

Samo ozbiljne ponude

Ide Crvenkapica baki u šumu i putem sretne vuka.
Gdje ideš Crvenkapice?
- Idem baki u šumu.
Hoćeš li mi dati adresu tvoje bake.
- Hoću: www.baka.hr


Imam i ja svoj adresu!