/*oglasi*/ #FLASH_AD{display:none} [id^="banner"]{display:none} [id^ ="topl.inside"]{display:none} [id^="igre_toolbar"]{display:none} /*kraj oglasa*/ [id^="blog_slider_box_toolbar"]{display:none} * {margin: 0; padding: 0; border: none; text-decoration: none} Onur ranjen, Šeherezada u šoku - Ibe priča pizdarije - Blog.hr

četvrtak, 30.09.2010.

Onur ranjen, Šeherezada u šoku

Danas neki blesavi dan.
Jutros sam vidila novine. Na naslovnici Slobodne baka koju je unuka prevarila za stan.
U ruci izlizana slika Isusa.
Ispod bake na slici neki mrtvac leži na travi.
Doživila sam šok. Stavljat mrtvace na naslovnicu. Nije u redu.
Kraj slike piše Onur ranjen, Šeherezada u šoku.
Sad sam tila opet vidit tu sliku i obratila sam se za pomoć Svemogućem.
Evo šta mi je da.
Image and video hosting by TinyPic

- 22:50 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Top devet

1.Telegraf road, Dire Straits
2. More
3. Guinness/pivo općenito
4. Perun
5. Snovi
6. Edward Norton
7. Haruki Murakami
8. Amelie Northomb
9. Bekim Sejranović

Dragi kadijo

Blog ponekad ne opisuje stvarne događaje. Svi likovi i događaji su isključivi plod moje mašte,
a njihova imena su dokaz da i najmaštovitiji među nama ponekad zakažu pa moraju otvoriti
Story iz 2002. u potrazi za zvučnim imenom junaka.
Ibe

Samo ozbiljne ponude

Ide Crvenkapica baki u šumu i putem sretne vuka.
Gdje ideš Crvenkapice?
- Idem baki u šumu.
Hoćeš li mi dati adresu tvoje bake.
- Hoću: www.baka.hr


Imam i ja svoj adresu!