/*oglasi*/ #FLASH_AD{display:none} [id^="banner"]{display:none} [id^ ="topl.inside"]{display:none} [id^="igre_toolbar"]{display:none} /*kraj oglasa*/ [id^="blog_slider_box_toolbar"]{display:none} * {margin: 0; padding: 0; border: none; text-decoration: none} Index.hr:Strava u Splitu: Uz hrpu unučića u centru grada jedan mrtav i jedan ozlijeđen muškarac - Ibe priča pizdarije - Blog.hr

utorak, 20.04.2010.

Index.hr:Strava u Splitu: Uz hrpu unučića u centru grada jedan mrtav i jedan ozlijeđen muškarac


* zato sam se i odselila iz srbije
pilipopa • 20.4.2010 23:49:22
* Citat [kamboz] Je li to di je donedavno bija legendarni bife "Radost"? može bit...a jebemu ujutro ću proć baš
munjaraX • 20.4.2010 23:48:22
* Citat [bigblue266] e, moze bit da je tamo, znaci s druge strane ceste, nasuprot konzuma i onih pekara, mislis li na onaj visoki zid ispod Sonic banke, on je zbilja visok...Samo mi je to malo sumnjivo, nisam ih nikad vidila da tamo side... sonic banka je lička, a ona strana put domovinskog rata je već br.27
munjaraX • 20.4.2010 23:47:47
* Citat [kamboz] To je meni kraj kuće (), a vama?pa i nama - vidis kako dobro poznamo prostornu situaciju, do u detalje
bigblue266 • 20.4.2010 23:47:08
* Je li to di je donedavno bija legendarni bife "Radost"?
kamboz • 20.4.2010 23:46:36
* bife vana
munjaraX • 20.4.2010 23:45:28
* Citat [munjaraX] a nije ni meni daleko....piše da je na toj adresi tvrtka "vana"Tvrtka "Vana"? Iskreno, nikad čuo. Puno se toga mijenja svakodnevno u bivšoj Solinskoj.
kamboz • 20.4.2010 23:44:57
* Citat [pilipopa] zid je nasuprot konzuma, kad se ide na solinsku.... e, moze bit da je tamo, znaci s druge strane ceste, nasuprot konzuma i onih pekara, mislis li na onaj visoki zid ispod Sonic banke, on je zbilja visok...Samo mi je to malo sumnjivo, nisam ih nikad vidila da tamo side...
bigblue266 • 20.4.2010 23:44:12
* Citat [kamboz] To je meni kraj kuće (), a vama? a nije ni meni daleko....piše da je na toj adresi tvrtka "vana"
munjaraX • 20.4.2010 23:43:29
* To je meni kraj kuće (), a vama?
kamboz • 20.4.2010 23:38:40


Dragi moji ovako vam izgleda prepiska "komentatora" na indexu u 11 sati navečer.
Ovo gori je naslov članka, malo je bombastičan, ali u nedostatku uzbudljivijih vijesti (Čitaj: Barba Luka se vratija iz Japana, Simona se razvela i neće više biti Gotovac,avioni normalno lete)ova je odabrana kao prijelomna.
I nije tako loše za utorak navečer.
Policija obavlja očevid, a pajde se pitaju o točnoj lokaciji nesreće. A zašto je to točno važno, nije ni njima samima jasno. Osim Kambozu koji će ujutro baš proći tim putem, valjda da ekipi iz prve policijske da ruke u prikupljanju dokaza i rasvjetljavanju tragičnog događaja. Tko zna, možda ponese i digitalni aparat i opali koju sliju. Bude li imao sreće na poprištu će biti vidljivi znakovi krvi i ostaci unučića. Pretpostavljam da dotični ima dosta iskustva u ispijanju istih diljem grada pa po samom njihovom rasporedu oko zidića iz svoje bogate karijere nepogrešivo zna odredit je li došlo do naguravanja tijekom kojeg su unučići nastradali (nasilna smrt) ili je to bilo uobičajeno prijateljsko ispijanje alkohola(tragična smrt) normalno diljem svijeta, poznato u mnogim kulturama pa tako i u našoj splitskoj.
Pilipopu isto u ovu kasnu uru mori koji je to točno zidić i u sebi krije odlike prave dektive jer joj je sumnjivo da je to ispod Sonic banke. Mislim visok je zid, ali inače ne side tamo. "Ma jesu to oni Blizanci u New Yorku? Mislim, visoke su zgrade, ali inače se teroristi ne zaljetaju u njih"

Nastavljamo (u revijalnom tonu, naravski):


* Citat [munjaraX] :) unučići su slatkiAha pogotovo od brandya , pa vidiš šta se desi...
Dishpet • 21.4.2010 0:11:09
* evo, sad u clanku pise da je to nasprot Pravnog, ovi mi je zid uvalija totalnu zbunjozu 
bigblue266 • 21.4.2010 0:10:30
* Ti si izgleda pravi rodoljubno-psihotični VeleSrbin, onda. Ajde dobro, imamo i neka iskustva s vama, znamo mi da ti ne možeš drugačije, tako su vas odgojili.
kamboz • 21.4.2010 0:09:25
* Citat [bigblue266] ajme ljudi, ovo nitko ziv vise rasplest ne moze, sve smo izmisali - i "Vas kutak" i Konzuma, i Pravni fakultet i Perisku i Vlasku stanicu i Sonic banku i Brodomerkur...Bice sam jos sta i propustila? ja mislin da je bife vana rješenje problema...
munjaraX • 21.4.2010 0:08:46
* Citat [pilipopa] bude u medijima i vecih promasaja vidit ćemo sutra
munjaraX • 21.4.2010 0:07:52
* Mislim da je zid od tri metra uvalija nebulozu. Koji zid od tri metra???
kamboz • 21.4.2010 0:07:40
* nikakve, meni je sve srbija
pilipopa • 21.4.2010 0:06:06
* ajme ljudi, ovo nitko ziv vise rasplest ne moze, sve smo izmisali - i "Vas kutak" i Konzuma, i Pravni fakultet i Perisku i Vlasku stanicu i Sonic banku i Brodomerkur...Bice sam jos sta i propustila?
bigblue266 • 21.4.2010 0:03:50
* A moj brđanin. P.S. Nije to baš tako daleko, komšija.
kamboz • 21.4.2010 0:02:09
* bude u medijima i vecih promasaja
pilipopa • 21.4.2010 0:01:05
Naravno, da u ovim trenucima rasprava već poprima razmjere međunacionalne nesnošljivosti što i priliči temi. U glavnoj ulozi Velikosrbin (propagira klasične teze "ovo je Srbija") i Hrvat Imenom Kamboz (sluti velikosrpsku opasnost i daje do znanja kako "imamo iskustva sa takvima")
Čovik je ipak pao sa zida (još ne kužim kojega). Nadam se da će svi akteri debate rano ujutro otići do mjesta događaja i svakako prije odlaska potomstva u vrtić, školu, fakultet upozorit iste da ne ispijaju na tom mjestu kobne "unučiće".

- 23:35 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Top devet

1.Telegraf road, Dire Straits
2. More
3. Guinness/pivo općenito
4. Perun
5. Snovi
6. Edward Norton
7. Haruki Murakami
8. Amelie Northomb
9. Bekim Sejranović

Dragi kadijo

Blog ponekad ne opisuje stvarne događaje. Svi likovi i događaji su isključivi plod moje mašte,
a njihova imena su dokaz da i najmaštovitiji među nama ponekad zakažu pa moraju otvoriti
Story iz 2002. u potrazi za zvučnim imenom junaka.
Ibe

Samo ozbiljne ponude

Ide Crvenkapica baki u šumu i putem sretne vuka.
Gdje ideš Crvenkapice?
- Idem baki u šumu.
Hoćeš li mi dati adresu tvoje bake.
- Hoću: www.baka.hr


Imam i ja svoj adresu!