/*oglasi*/ #FLASH_AD{display:none} [id^="banner"]{display:none} [id^ ="topl.inside"]{display:none} [id^="igre_toolbar"]{display:none} /*kraj oglasa*/ [id^="blog_slider_box_toolbar"]{display:none} * {margin: 0; padding: 0; border: none; text-decoration: none} Da sam ja Šima Krasić - Ibe priča pizdarije - Blog.hr

ponedjeljak, 30.11.2009.

Da sam ja Šima Krasić

Da sam ja učiteljica. Aj to već jesam pa nije neka fora. Ali evo taman gledam na teveju Šimu Krasić
Glavnu Državnu Revizoricu. E to je već uspjeh u životu. Iako nije uspjeh dobiti komentar moje majke "Vidi Šime i prije deset godina je bila ista". Ali kad pogledaš hoće li Šima ikad čut šta moja majka govori u našem dnevnom. Neće. Zato što je ona Ge De Er i boli je briga. Iako je i Šima sigurno puno puta bila zabrinuta dok je nešto revizionirala. To je skoro bitno kao i da je vizionirala(tj. bila vizionar), ali nije. Ona je odlučila posvetiti svoj život pregledavanju prašnjavih spisa nekih neznanih vizionara i u njima tražiti greške kako bi bila revizorica. I danas kad se pogleda u ogledalo, sigurno se zadovoljno osmjehne kad se sjeti šta je ona to sve postigla. Iako mi je malo teško zamisliti da se smije. Čak i sama, onako ispred ogledala dok namišta kragnu od košulje koju je kupila u Uzora prilikom zadnje posjete Splitu. Uzor je ipak ime koje jamči jedan stupanj ozbiljnosti i elegancije koja bi trebala krasiti ljude poput gospođe Ge De Er.
Na onoj sličici koja je bila zamrznuta dok su pustili njezin glas Šima je izgledala jako namrgođeno. Izgledala je upravo onako kako očekuješ da izgleda Ge De Er. Kao pošteni građanin sa tendencijom zaposlenja u Ministarstvu Laži, ne želim vidjeti Šiminu sličicu na kojoj umire od smija. Onda bi se cjelokupna javnost zabrinila. Ja bi se zabrinila. Majka bi postala sumnjičava. Čitač vijesti bi se namrštio. Postavio bi se niz pitanja, pomalo neugodnih za Šimu.
Šta se ona cereka?
Jel možda sve pregledala i nije našla nikakvu grešku? Nemoguće da neki činovnik nešto nije zeznija. Svi smo svjesni gdje živimo. I više je nego očito da je netko nešto zeznija, ali se osjećamo sigurno jer dobra Šima bdije nad nama i uočava greške. Ne samo da ih uočava. Ona ih bilježi u svojoj arhivi. Istoj onoj isprid koje stoje dva naoružana stražara, kako bi svojim tijelima branili integritet Šiminih spisa i svima nama ulili domovinsku sigurnost.
S druge strane, možda je uočila grešku tako veliku pa sad uživa u svom uspjehu i jedva čeka svima otkriti strogo čuvanu tajnu? Ne znam, izgleda mi to malo neozbiljno za Ge De Era. Ipak je ona stoik. Možda je i jedan od uvjeta natječaja za njeno mjesto glasio: TRAŽIMO STOIKA ZA POSLOVE REVIZIJE.
Meni je drago da je Šima ozbiljna.
Onda se i ja uozbiljim i ušutkam svoje ukućane da ona može slobodno govoriti bez glasova ometanja iz nekog udaljenog sela. Tako da svi možemo čuti što je to ona prilikom revizije otkrila.
Ako nije ništa, nitko se ne ljuti jer svi očekujemo da je otkriće blizu. Možemo ga namirisati.
Ne ljuti se ni voditelj na televiziji koji se zadovoljno osmjehuje jer zna da će uvažena gospođa opet uskoro nešto pričati.
Da sam ja Šima Krasić i ja bi bila zabrinuta.

- 23:46 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off

Top devet

1.Telegraf road, Dire Straits
2. More
3. Guinness/pivo općenito
4. Perun
5. Snovi
6. Edward Norton
7. Haruki Murakami
8. Amelie Northomb
9. Bekim Sejranović

Dragi kadijo

Blog ponekad ne opisuje stvarne događaje. Svi likovi i događaji su isključivi plod moje mašte,
a njihova imena su dokaz da i najmaštovitiji među nama ponekad zakažu pa moraju otvoriti
Story iz 2002. u potrazi za zvučnim imenom junaka.
Ibe

Samo ozbiljne ponude

Ide Crvenkapica baki u šumu i putem sretne vuka.
Gdje ideš Crvenkapice?
- Idem baki u šumu.
Hoćeš li mi dati adresu tvoje bake.
- Hoću: www.baka.hr


Imam i ja svoj adresu!