METALLDUST

četvrtak, 10.11.2005.

just post

alo ljudi,evo mene nakon duzeg vrimena malo na blog,dosan stavit koji post,skuzajte sta me nije bilo nekog vrimena ali nije mi se dalo stavljat post jer ka i uvik ne znan sta bi napisa,zlajo nan je otvorija blog ako ne znate,pa se zaletite...tema je ka i obicno droga,(uglavnom igla ili cici)a sta drugo od zlaje nasega ocekivat...e zlajo:"to ti je sigurno zato sto pijes!" he he...javi mi ako se budes isa ubost da znan :)...
ljudi ako je ko od vas cita zlocin i kaznu recite jel mi je se isplati citat jer san dosa negdi do 100-te stranice al mi nije bas prezanimljiva(da ne kazen da je dosadna:)),ono sve neki opisi,lik ubere tapet na podu pa mu posveti jedno 200 strana...ma probitak...a ono oko stote lik kolje babu sikiron jer ga je naljutila...bas edukativno...mir ljudima dobre volje iako raskoljnjikov i nije bija bas od volje..ali nema veze...isto peace brother...i tako to...a lektira mi za 10 dana...propa san...eto ljudi...vidite da san uspija nesto napisat,znan da nije zanimljivo ali eto..:) da ne recete kako nisan stavija post...javite se tj. ostavite koji comment ako van se da,a i ako van se ne da...
I svakako....rasturite DOMINĐOS!

- 15:48 - Komentari (20) - Isprintaj - #