METALLDUST

četvrtak, 03.11.2005.

love is cruel..:)

ljudi moji,ja ubijan tugu u stihovima..nemogu vise...moja svetinka mi se ne javlja....:((( gotovo je...jos samo jedna pjesma..moran izrazit svoje osjecaje pa cu stavi jednu pjesmu za moju svetinku...smrc,smrc...it`s over...

Blazen bio dan,mjesec i doba,godina mjesto,blog i vrijeme...
kad su moje usne zadrhtale njeme,a svetinkine me oci svezale ko roba..
i blazena nek je moja patnja s kojom me bijese ljubav izmucila..
i luk i strijela sto me oborila..i rane sto srcu mom postase pratnja..
I blazeni nek su krici zudnje s kojima sam zvao svetinkino ime cisto...
te obilne suze,uzdasi i zelje...
petrarca-61.sonet-ustvari samo komad(da ne mislite da me puca inspiracija)

VRATI MI SE SVETINKA!!! VOLIN TE...!!!
svetinkaaaaaaaaaaa!!!!!!!
ove rijeci su malo da izrazim svoje osjecaje..smrc,smrc...

Image Hosted by ImageShack.us

evo jedna slika za moju neprezaljenu ljubav...



P.S. svetinka ljubavi,pitali su me danas oni ljudi u bijelom...mislin iz bonacija...za tebe...da kako ti je i sl..reka san in da svrate na blog pa da sami prosude situaciju ili stanje bolje receno....he he
ne boj mi se ti nista...ja cu te dolazit posjecivat,itd...ee tako je...ako budes dobra i ako malo oladis sa sranjima po mome blogu moga bi ti sredit sobu odma do raziela(tebe)...kad si vec podvojena licnost onda to budi do kraja,jel tako?
aa,a tuzno je to..a tako mlada...a stas triba neko i tamo popunit sobe...

alo ekipa slusajte jedan friski...upravo mi je dosla inspiracija....:jel znate sta je to u kutu,pljuca "slova" iz usta?..he he....RAZIEL OTKRIJA TIPKOVNICU...
...ako ko ne kuzi neka procita zadnji post...ako ni onda ne skuzi nek se javi doktoru za uputnicu...he he..just kidding(vese-your move:))

ljudi see ya,ostavite koji comment ako van se da..a i ako van se neda...vec znate...

- 23:37 - Komentari (31) - Isprintaj - #