Life is your creation.....!!! https://blog.dnevnik.hr/iamunique

subota, 10.06.2006.

Plitvice i Nikina predstava!!!!

Pripremite se na duuuuuuuuugi post.........e pa nisam pisala od utorka......hehe.....dgogodilo se puuuuno toga...............zaključili su mi 5 fiziku i povijest.........matku sam odgovarala al postavit će mi još jedan zadatak u ponedjeljak za 5................što znači da ću proć s 4.9..............jeeejjjj....Leilu je pitao matku.........dobila je 4.............i kao pitat će ju ak stigne za 5..............a neće stić sto posto.....ima ih još deset za pitat.............I TKO JE BIO U PRAVU LEILA????.,......naravno ja.....uglavnom na izletu je bilo super.........išli smo na Plitvice.....mi smo bili s cekačima u busu.........bilo je mrak...........imali smo iPod i zvučnike.........pa smo puštali muziku baš je bilo suuuuuuuuper!!!!!!!!! Prvo smo se vozili sa električnim vlakom pa onda s brodom na neko mjesto na kojem su nas pustili da radimo što hoćemo od 12-15............Tena, Hana, Elma, Tina, Ava, Tanja i ja.............mislim sve cure iz razreda osim Leile, Ane i Nike koje nisu bile na izletu...........uglavnom mi koje smo bile slušale smo iPod............a nakraju smo Tais, Elma, Hana i ja i još neki dečki..........Alen, Novoselac, Dorotić..........i još neki igrali smo nogomet s nekim šestašima iz Bjelovara...............oni su pobijedili 3:0...........mi se samo zezali a oni se uživili u igru, a Tais i ja smo ih tako skršile po terenu.............onda smo išli do najvećeg slapa...........kako je tamo voda prskala...........svi smo bili mokri, a ja sam nosila fotić imam tako lude fotke.............doma smo došli oko pol osam..........onda sam s Avom išla na Nikinu predstavu ZKM.............bilo je super...........predstava je fakat mrak bula..............sve je bilo pomiješano i grčki i rimski bogovi.............i Cezar i Kleopatra i Asterix i Obeliks..................baš je bilo super..........zaspala sam u pol davanest i bila sam crknuta......hihihi.....e sad šaljem pussu: Niki, Teni, Elmi, Tais, Hani,....kiss...........Lani, Selki, Anđeli.........kisse skoro sam zaboravila dobila sam nove starke..............crvene skroz visoke al se spuste onak na pola a kak su iznutra cvjetići vide se onda cvjetići...........ma baš su slatke.............i sad sam na Mateinom roćkasu i super je..............šaljem pusse i svima tu: Matei, Niki...........iako sam joj već jednu poslala, Luciji, Tei, Ani, drugoj Luciji i tak..........kiss

10.06.2006. u 17:40 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

E pa tu se nema sta rec...........ispod cu vam opisat svoje frendove.............a sam da znate........na ovom blogu ja cu mijenjat raspolozenja iz dana u dan...........ponekad ce biti kisno a ponekda vedro..........zato uvijek imajte uz sebe kisobran ili bilo koje drugo pomagalo...........koje bi vam uljepsalo
boravak u mojeme svijetu i vremenu..................WELCOME!!!!!!
Za početak nešto o meni:
Imam 13 godina.....idem u 7.razred.....živim u Zagrebu.......najljepšem gradu na svijetu........i navijam za DINAMO......al ne mrzim Hajdukovce!!!!............
MRZIM:
umišljene, bahate, bezobazne ljude.............i one koji misle da su sve na svijet jer su i mama i tata kad su bili mali govorili da su oni njihovi ljepi klinci i klinceze.....prinčevi i princeze.....pa sad oni misle da su nešto bolji od drugih.........rolleyes..da sigurno......ne volim ni učit!!!.....al što se mora....mora se
VOLIM:
svoje frendove....Camp Califrniu......zabavu...mora...suce....ljeto....pa i zimu jer sam tad rođena.....cerek......svoj grad i kvart....svoj iPod...slušat muziku i radit gluposti.........ponekda........smijat se.......svoj blog....internet.....starke........and so on...mogla bih tako nabrajat do sutra.....al ovo što sam napisala je najbitnije
.....a sad malo o mojim frendovima
Nika

Click here to get more cartoon dolls like this!

.....zgodnička....zabavna....trenira tenis i ima preslatkog pesu Astora....on je Američki staford.....cakani je.....ima seku Mateu koja je mrak.....kao i Nika.....ma za nju mogu reć sve najbolje.....Nika ''obožava'' poznate kreatore i mrzi nosi s placa........heh.......to će razumijet samo neki....naše male fore
Tena

Click here to get more cartoon dolls like this!

....sportašica...trenira odbojku....prava mala slatkica....odlična je učenica pametna.....mrzi dobivat loše ocjene.....voli se smijat.....a u zadnje vrijeme sve više ide s nama van.....heh..ljudi se mijenjaju......uglavnom svaka majka bi ju poželjela za ženu svoga sina.....heh....šala....
Elma

Click here to get more cartoon dolls like this!

.....pametna.....guči cura....trenira plivanje i super joj ide....znači sportašica......voli rozu boju.....ima dva kuća ljubimca......papagaja Žakija i ribicu......ma sve super
Hana

Click here to get more cartoon dolls like this!

.....plavuša....ponosna na to.........voli starke.....dolče gabanu i ostale poznate kreatore......dobra....smiješna...ma sve super
.......I JOŠ NEŠTO JAKO BITNO......SVE NJIH ČETIRI SKUPA SA MNOM OBOŽAVAJU NOSIT STARKE.........KAD USLIKAM STAVIM SLIKU NA BLOG....NAS I NAŠI STARKICA NARAVNO.....heh
....imam ja i puno jako dobrih drugih frendica kao:
Tais, Marijana, Maja, Rea, Martina, Leana, Lana, Selka, Anđela......ma puno njih...neke sam zaboravila pa ih stavim poslije....i svima njima šaljem veliku pussu kiss......

Linkovi

Blog.hr
Nika
Maja
Marijana
Rea
Martina
Lucija
Matea
Selka
Lana
Anđela

Pa da ovo sa strane ne bude prazno tu ću stavit neke izreke.....slikice.....i tako.....to.....pa da ne pričam previše.....nego....evo

Click here to get avatars like this!

Hillary Duff


Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!

....!!!!!!!......

PA MALO IZREKA:
Sreća je u onome što daješ, ne u onome što primaš!
Najveća greška koju možete napraviti u životu je da se neprestano bojite da ne napravite grešku!
Sjetite se, danas je sutra o kojem ste brinuli jučer!
I najslabiji čovjek može mudrošću pobijediti jakoga!
Budala i usred rijeke traži vodu!
Riječ ''nemoguće'' postoji samo u riječniku manje inteligentnih!


Click here to get avatars like this!

Angelina Jolie


Click here to get avatars like this!

....moja najdraža glumica Keira Knightley......


Click here to get more cartoon dolls like this!

.....Nika, Tena, Elma i Hana će znat zbog čega sam to stavila.....hehe...