ml> JOŠ JEDNA SUBOTAAA.. - sad_pogledaj_u_oči_moje_to_što_vidiš_suza_to_je...... - Blog.hr

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


 
Komentari On/Off

Opis bloga

Klikni



pisat ču o svemu...
-prijateljima
-ljubavi
-mome životu..
-mojim problemima...
....
želim da mi punnooo kommate...
baaaj...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
*kumica*
*matea*
...*RERY*...
...ANA...
...*MOKY*...
...MILJA....
*NinA*
SELE
**TiN**

ja...

ime:mislim da nije bitno..
prezime:i too..
horoskopski znak:ŠkOrPiA..
datum rođenja...:11.11.1993.g.
godine:14.
naj frendica:lora,Tena
naj frendovi:vjekoslva,ivo,prica,toni,tomi
naj boja:crvena i crna
naj jelo:sve jedem..
naj piče:cola,sprite
...*vedra
,znatiželjna,
kompliciopuštena *rana,
*nisam škrta*
*živim na socijali*
*volim muški spol*)*
*zaljubljena**
*povrjeđena*
*osječajna*
*uvjek prijateljski raspoložena**uvjek spremna pomoć*
*bez dlake na jeziku*mna pomoć*
moji nadimci:ŽUČO,uze,uzelka/ica

nedjelja, 04.05.2008.

JOŠ JEDNA SUBOTAAA..

Ej..ljudi..nisam neko malo vrijeme pisala test jer nisam zadovoljna komentarima...=(..
ali briga me i za to..heh..
bila sam sam sinoč u gradu!!i bilo mi je doličnoooooo...
pazi sad ovo:dogovorimo se ja i magdalena u petak da če mo u subotu zajedno u grad,a josipa ako bude smijela nek ide s nama...
i sve super mi se u subotu sve diogovorile,u 7 i 15 če mo busom tam a onim u dvanaest se varatiti..
i sad odjednom josipa nije smijela iči,a magdalena je odma kao rekla da joj se neda tak rano ič...
i meni ode bus,i neam više kak u grad..
a vjeko i prica su več tamo!!!=(
ja se skoro rasplačem..kad me stara pusti onda neam kak iči il skim..
taman u taj tren kad se več skunem iz robe u kojoj sam namjeravala iči,dođe meni ivana i kičo..ajde mi če mo te odvesti do insidea..ala ja nikad sretnija...lool..
i tak oni mene odveli..tam Vjeko,Prica,i Ivek..daa..i matea iz ce razreda..
=)
meni je na početku bilo super..odlično..tek su se ljudi sakupljali..
a onda kad su počeli puštat one jebennoo dubokoumne pjesme suze mi same krenu..sam smo ja i Ivek bili tužni..
ah..mi iamo svoje razloga..!!!=(
i tako..pa smo išli nas dvoje se malo van i tak bzwze..sjedili na stepenicama..
i pred kraj je več bilo bolje..tad smo več bili mrtvi..=)pa nam nikaj nije smetalo..
i HVALA Vjeki IvI I pRICI NA LUDOOOM PROVODU...BABAAAJ


 komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.