ml> još jedna predivan dan..weee.. - sad_pogledaj_u_oči_moje_to_što_vidiš_suza_to_je...... - Blog.hr

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


 
Komentari On/Off

Opis bloga

Klikni



pisat ču o svemu...
-prijateljima
-ljubavi
-mome životu..
-mojim problemima...
....
želim da mi punnooo kommate...
baaaj...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
*kumica*
*matea*
...*RERY*...
...ANA...
...*MOKY*...
...MILJA....
*NinA*
SELE
**TiN**

ja...

ime:mislim da nije bitno..
prezime:i too..
horoskopski znak:ŠkOrPiA..
datum rođenja...:11.11.1993.g.
godine:14.
naj frendica:lora,Tena
naj frendovi:vjekoslva,ivo,prica,toni,tomi
naj boja:crvena i crna
naj jelo:sve jedem..
naj piče:cola,sprite
...*vedra
,znatiželjna,
kompliciopuštena *rana,
*nisam škrta*
*živim na socijali*
*volim muški spol*)*
*zaljubljena**
*povrjeđena*
*osječajna*
*uvjek prijateljski raspoložena**uvjek spremna pomoć*
*bez dlake na jeziku*mna pomoć*
moji nadimci:ŽUČO,uze,uzelka/ica

subota, 19.04.2008.

još jedna predivan dan..weee..

evo mene oped ljudi moji...
sam da vam kažem...da mi je danas bio baš ljepi dan..
bila sam sa ljudima koje volim...
i s kojim mi je jakoo lijepo..
ujutro mi je bilo malo dosadno..nikog nije bilo na msn-u!!
i tak smo se tenica i ja čule...i oko četri otišle vanka..do pet..onda je bila misa..
pa...sam poslje mise otišla malo na msn...tam sam se vađala sa jurom..normalno!!=)
onda sam išla van..malo gore do škole... e tam je več čekala ekipa...
normalno sa alkoholom i pljugom..
bilo je baš kewl..
...ajde bokić sada....
...kommajte mi!!



 komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.