ml> ej...ljudi!!! - sad_pogledaj_u_oči_moje_to_što_vidiš_suza_to_je...... - Blog.hr

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


 
Komentari On/Off

Opis bloga

Klikni



pisat ču o svemu...
-prijateljima
-ljubavi
-mome životu..
-mojim problemima...
....
želim da mi punnooo kommate...
baaaj...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
*kumica*
*matea*
...*RERY*...
...ANA...
...*MOKY*...
...MILJA....
*NinA*
SELE
**TiN**

ja...

ime:mislim da nije bitno..
prezime:i too..
horoskopski znak:ŠkOrPiA..
datum rođenja...:11.11.1993.g.
godine:14.
naj frendica:lora,Tena
naj frendovi:vjekoslva,ivo,prica,toni,tomi
naj boja:crvena i crna
naj jelo:sve jedem..
naj piče:cola,sprite
...*vedra
,znatiželjna,
kompliciopuštena *rana,
*nisam škrta*
*živim na socijali*
*volim muški spol*)*
*zaljubljena**
*povrjeđena*
*osječajna*
*uvjek prijateljski raspoložena**uvjek spremna pomoć*
*bez dlake na jeziku*mna pomoć*
moji nadimci:ŽUČO,uze,uzelka/ica

petak, 18.04.2008.

ej...ljudi!!!

ej..bok...
dansa mi je bon najgori dan u životu..
prvo sam mislila da je jedan od boljih..
bilo je mnogo stvari,koje su me jako razveselile...
nije bili cwebe...itd...
tri sata su nam bbla u ničem.!!!
kul..
imali smo prvi sat kod profe iz vjeriča...na zamjeni!!
radili smo nismo!!!
onda smo bili dva sata kod ravnateljice,...i tada je počeo moj gori dio dana..
došli tam i sve oke..kada je ravnateljica otišla iz razzreda...ala..
dečki su počeli skakati prek stola...skoro se svi poubijali..
....gađali se sa nekakvim loptama..
potrgali neki zastor..
a kad je došal ravnateljica...i vidkela to sve..
užas....rekla je dečkima da ko je sudjelovao u tome d dođe na razzgovor k njoj i da če
se mirno završiti..
i svi dečki odu..osim pičke frana i bajrića..
i kak smo ih mi cure nagovarale..tak smo im govorile dau su pičkice,...itd..
i ja to ponovim a men fran udari..a onda ga vjeko napo...ipak je vjeko moj đentlmen...moj supermen..
neznam kaj bi bez njega...vvoljim ga najviše na svijetu!!..
...to se zove najbolji frend..

još ču mu se morat cjeli život zahvaljivati...
vjeko moj volim te jakkkooo punoo...i fala ti na svemu..
a sada ljudi moi...byby...čujemo se...
i kommajt mi..


 komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.