ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

...About Me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
^^^^^^THIS IS ME^^^^^^^

Zovem se Emily, a zovu me EM,Ema...
Imam 15 godina i idem u Drugu ekonomsku
školu u Zagrebu...

ŠTO SLUŠAM...
Simple plan
Sum 41
Linkin park
My Chemical Romance
Nickelback
Evanescence
Avril
Good Charlotte
Opća Opasnost
Daleka Obala
Prljavo Kazalište

ŠTO VOLIM...
- emache
- biljar
- noć
- čokoladu
- crnu, crvenu i ljubičastu boju
- muziku

ŠTO NE VOLIM...
- umišljene ljude
- vrijeđanja
- cajke

MOJI FRENDOVI...
Lovre, Josip, Luka, Burek,
Marko, Tomislav, Alen...

MOJE FRENDICE...
Lea, Tina, Vekyca, Tea, Teuta, Petra,
Martina, Ivana, Matea, Ana...

MOJ MAIL:emma5941@gmail.com
JAVITE MI SE



SVAKI 3 DAN ĆU PISAT NOVI POST...KIZZA ;)

Linkovi

BLOG MOG RAZREDA(!!!obavezno posjetite!!!)

Napomena:
NE DOLAZI NA MOJ BLOG BEZ DOBROVOLJNOG NOVČANOG PRILOGA ZA MOJ LAKŠI OPORAVAK OD LUDIH TEEN GODINA! ;)

SLIKE :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja sisterka i ja(kill me :lol:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja Leica(weee)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lovre ;)

Image Hosted by ImageShack.us

Lea, Josip i ja(sad bi nešto napisala,
ali neću)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jana :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana ;)

Evo Nešto Sa Strane ;)

Image Hosted by ImageShack.us

...nemoj nikad voljeti...možda nećeš shvatiti...
ali kad jednom zavoliš...znaj da ćeš patiti jer
težak je zaborav voljenog bića,a ljubav je
uvijek neka tužna priča...

Image Hosted by ImageShack.us

Živi svaki dan ko da je posljednji
jer mi smo generacija
bez budućnosti

Image Hosted by ImageShack.us

Zašto plačeš malena, čemu oći vlažne?
Zar da mladost svoju gubiš zbog ljubavi lažne,
nemoj curo da te tužnu ikad gledam jer te
on NIKAD NIJE BIO VRIJEDAN...

Image Hosted by ImageShack.us

Don't let the past hold you back,
you're missing the good stuff.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Uživajte u životu...jer život je samo jedan ;)



nedjelja, 30.03.2008.

Kamo ovaj svijet ide????

Ej evo novog posta...ovako oni koji su kupili časopis OK već znaju za onu curu koju su pretukli zbog toga što sluša Tokio Hotel.To je stvarno bio šok za mene.Nikad nisam mislila da postoje takvi ljudi.Više nije sigurno ni slušat što hoćeš.Ovaj svijet stvarno pada sve više i više prema dnu.Koliko jadni mogu biti ti ljudi.Kao da nisu imali pametnijeg posla...

Ovako neštoo se već dugo nije dogodilo.Više neznam što se događa.Ja ne mislim prestat slušat to što slušam ni zbog koga.Ta cura je sve to proživjela, ali naš jakoo dragi Tokio Hotel na svojim diivnim stranicama kojih ima preko 1000 nije se udostojio napisat ništa o tome...

Idem ja netko mora i sobu pospremit :lol:

pusa

|Komentiraj 15| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.