Opis mene to jest jA
Ime: Sam da pogledam
u osobnu,aha Ivan

Prijezime: Isto

Herojsko ime: IAMSUCKER-MAN
zahvaljujem se svima koji su mi posudili lovu za kostim koji i nije tako mali i svima koji su proveli dane u biranju boje

Godine: Ak doživim 18
svi ste pozvani
na tulum (sendvići,
cuga,jelo,mozda
pustim mjuzu)

Težina:Nije bitna al skoro
oko točno 97kg
(na prazan stomak)

Tlak: 175/110

Visina: Jedino kaj sam visok
pa mi se nevidi tak da
sam debel 163cm buraz
rolajmo zajedno

Cure: Nevolim da me muljaju (sama, nema dečka, da ostanemo prijatelji, ide sa frendicom na kavu, frendica joj piše 100 poruka dnevno koje ja nemogu vidjeti)

Simpatičan, okrugao,ali skladno građen

Volim cure vitke i manekenski građene lijepog osmijeha da se bave nekim sportom ne volim debele i lijene :)

Volio bi kao i svi biti prihvaćen u društvu bez obzira kako ja izgledao i koje boje kože ili kaj veća ja znam imao...pa volio bi i ja kao i ostali da se mogu skinuti do pasa (engl. dog) al nemogu ostane mi uvijek neosunčano na nekim djelovima jer mi tjelo stvara veliku sjenu...polako počinjem kužiti da sve ovo nije oko mene nego je u mojoj glavi i jednostavno bi trebao nekao naći izlaz...

Dno dna... jad čemer tuga bol... i to sve na jednom blogu

08.05.2006., ponedjeljak

POTPORA ZA BTTRCP (2.dio)

(ovo su riječi jednog lika ma neznate ga ma neznam ga ni ja osobno nego on živi u meni kao fikcija i samo divljenje koliko čovjek može biti neiskvaren u svojoj srži...da mu nespominjem ime jer mu se dosta vuklo po raznoraznim postovima...ovak tekst je malo presložen za ovu situaciju ...čitaj problem sa blssm) ma malo moje nemoj se dat da te problemi pregaze ti si ta koja treba da postoji da gazi probleme i da te se problemi čuvaju jer samo si ti jedina koja može stati na kraj svemu tome izaći iz začaranog kruga problema... ti si jedna dobra dušica znam...al ako želiš nešto dokazati ljudima kojima nije previše stalo do tebe i pridobiti njihovu naklonost neće ti to baš uspijeti jer ćeš tako poniziti samu sebe i spasti na samo dnu dok će te ti ljudi ravnodušno gledati i promatrati kako se tvoj život osipa i kako se tvoja mladost suši i pri tome ćeš ti ispasti kukavica koja je poklekla pod izazovima života a oni će ispasti svetci koji čekati da prvo padneš a onda te tek odgovarati od skoka ...jednostavno moraš se zadovoljiti i pomiriti sa samom naći neki unutarnji mir,nije važno kaj drugi misle ako ti imaš pozitivno mišljenje o sebi jednostavno budi ponosna na sebe i digni glavu visoko visoko...ono kaj si sad u ovim godinama izgradiš i natovariš na vrat to te bude pratilo kroz cijeli život i važno je da imaš barem jednu osobu koja te voli iskreno i ona ti je dovoljna da se odupreš cijeloj vojsci loši pokvarenih ljudi koji donose sa sobom samo probleme...slušaj savijete ljudi koji ti žele dobro a ne one koji ti pokušavaju sa svojim zajedljivim i zlim komentarim poljuljati i ove kilmave temelje života...takve stvari nemoj uopće slušati ni doživljavati jednostavno odignoriraj i nemoj takve misli zadržavati u glavi nemoj uopće dopustiti da ti projure glavom i ostave nered...bude te to uvuklo u takvu depru iz koje ćeš se teško izvući... budi jaka ona koja neće pokleknuti pri prvom udarcu nego sve to sa smiješkom podnijeti i čekati da napadač prvi padne...nedaj se floki kak bi rekli :) uzivaj mi

- 00:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ako ste bili na pregršt blogova i pomislili da od njih nema gorih pogledajte malo bolje ovaj
MOJI PRIJATELJI
KNJAZ - jedan lik kojeg nisam upoznao a čuo sam jebene priče o njemu nadam se da ćemo se upoznati jednom
STRAIGHT

BuTTeRCuP