Opis mene to jest jA
Ime: Sam da pogledam
u osobnu,aha Ivan

Prijezime: Isto

Herojsko ime: IAMSUCKER-MAN
zahvaljujem se svima koji su mi posudili lovu za kostim koji i nije tako mali i svima koji su proveli dane u biranju boje

Godine: Ak doživim 18
svi ste pozvani
na tulum (sendvići,
cuga,jelo,mozda
pustim mjuzu)

Težina:Nije bitna al skoro
oko točno 97kg
(na prazan stomak)

Tlak: 175/110

Visina: Jedino kaj sam visok
pa mi se nevidi tak da
sam debel 163cm buraz
rolajmo zajedno

Cure: Nevolim da me muljaju (sama, nema dečka, da ostanemo prijatelji, ide sa frendicom na kavu, frendica joj piše 100 poruka dnevno koje ja nemogu vidjeti)

Simpatičan, okrugao,ali skladno građen

Volim cure vitke i manekenski građene lijepog osmijeha da se bave nekim sportom ne volim debele i lijene :)

Volio bi kao i svi biti prihvaćen u društvu bez obzira kako ja izgledao i koje boje kože ili kaj veća ja znam imao...pa volio bi i ja kao i ostali da se mogu skinuti do pasa (engl. dog) al nemogu ostane mi uvijek neosunčano na nekim djelovima jer mi tjelo stvara veliku sjenu...polako počinjem kužiti da sve ovo nije oko mene nego je u mojoj glavi i jednostavno bi trebao nekao naći izlaz...

Dno dna... jad čemer tuga bol... i to sve na jednom blogu

26.04.2006., srijeda

Borisov post upućen jedinkama

Nemogu počet da se nenasmijem e da buraz i kak mobitel :) jel sastavljen he he nemoj me ni pitati kak znam (kak ti kažeš slučajno sam pogodio)

citati poznatih persona: "meni, osobi koja fakat zna imati strpljenja na bacanje"..." e kako sebično... ja sad ispadam kao loša, a on žrtva!"..."nakon svih mojih ulaganja energije,vremena,živaca a i novca"...." žao mi je jer sam se trudila nizašto"..."osobu #2 odlučujem izbrisati"..."krenut dalje pazeći da ne radim iste greške"...citati OUT buraz sam je to izgleda važno a koliko si ti vremena energije i novca potrošio znam da ti nikad nebi spomenuo i da si milijune potrošio...novac buraz novac novac kako oholo...tako jednostrano...

a da ste toliki prijatelji i da si toliko značite dal bi ti trebala dati 24h (užas) a koliko bi joj ti dao vremena da je obrnuta situacija par sekundi ili manje... e luzeru dopuštaš svima da rade od tebe kaj god hoče...i u svom postu ne vidim da je navela ikakvu tvoju pozitivnu osobinu zbog koje je provela 9 mj uz tebe da te neznam rekao bi da ispadaš kao da te pravio Hitler da da baš on i samo da ti je stalo do mučenja...

i uspoređuje te sa likom koji joj je urušio 10 godina života i navodi te čak na istoj stranici sa njim očito te uopće nezna,al ak ste bili stranci do sada možda je najbolje da stranci ostanete i dalje...jel ti ipak nakon svega ima neki smisao zakaj ste se uopće sastali, a kak si ti to njoj pomogao ??? nekužim i to nesvjesno...kak može biti nesvjesno kad ti uvijek ciljaš na ono kaj pričaš sam istina Bog okolišaš...kaj si joj pomogao ponijeti vrečice iz dučana ili se postavlja pitanje kak si ti dobio povratnu informaciju od nje jel ona tebi kak pomogla ha?, nemoj davati ništa ljudima koji nisu spremni ništa dati zauzvrat...ništa to nije komplicirano sve je vrlo jednostavno...

vrijeme je da prijeđeš na TBF i ono ništa mi nemože ovi dan pokvarit vapšuvari vap ;)

ovo ti je škola i drugi put ćeš pametnije barem mislim...

ti si sada samo papir koji je malo presavinut i ako ga malo izravnaš još se da pisati po tebi al je izgleda došlo vijeme za nove stvari i za veliko pospremanje pa si bačen sa krupnim otpadom razmisli kaj ti kažem,ak završiš u kanti za smeće onda si smeće i nemoj se praviti da nije tako...

pročitaj moj post par puta ak ti odmah nije jasno, pa njezin pa moj pa njezin pa komentare njezinih frendica,pa budeš vidio da je zabava na tvoj račun već počela a ti nisi pozvan he he :) kao i uvijek zakaj ti se povjest baš mora ponavljati izgleda da se mora sve dok jednom ne naučiš... i čini mi se da nas dvojica gdje god bili na kojem kraju svijeta događaju nam se iste stvari samo što su imena i osobe koje nas okruzuju ha ha malo dugačije...

ove riječi nisu ništa drugo osim stvari koje si mi rekao davno prije dok si bio pijan na jednom tulumu (dobro malo sam promijenio redoslijed) al fakat meni je pomoglo zakaj to nebi i tebi ha?

e da i zapamti ona sranja koja ti nazivaš slučajnošću to nebi baš trebao na glas govoriti ljudi nisu spremni prihvatiti takvo nešto i nakraju i tebe i misle da nekaj muljaš i sereš... jezik za zube i ponašaj se prirodno znaš o čemu pričam...jel??

a kaj si mi ti rekao kad god sam bio u bedu a sjećaš se ? ...budi lijep budi jak za sve druge mrak nemoj da se brukaš i da umrem ti ja to nije znak da treba da kukaš :) budi uvijek kao zmaj...

zapamti ključne riječi to kaj je ona napisala tako hladno i bešćutno: NOVAC, IZGUBLJENO VRIJEME,SEBIČAN, ŽRTVA,PERSONA DELETED GREŠKA... kao da si neki jebeni pokvareni fajl...

koliko god puta izlazio na bis ljudi nikada nisu zadovoljni i hoče još

kaj bi sad rekao massimo zamisli život u ritmu muzike za ples i igraj isfuraj to i kreni dalje vidiš da te pocijenjuje kakav to vjetar spominje
BORIS LOG OUT

- 15:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ako ste bili na pregršt blogova i pomislili da od njih nema gorih pogledajte malo bolje ovaj
MOJI PRIJATELJI
KNJAZ - jedan lik kojeg nisam upoznao a čuo sam jebene priče o njemu nadam se da ćemo se upoznati jednom
STRAIGHT

BuTTeRCuP