kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

xoxoxo O mEnI... xoxoxo

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

free music


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

xOwAj Se StWoR zOwE-KaTaRiNiCa,MrWiCa
xA pReZiWa Se - Ne SiJeCa Se
xStA WoLi
xSwOjE fReNdOwE
xpLjUgE
xcUgU
xbIt LuDa I rAdIt SrAnJa
xCmOkAt LjUdOwE
xMc DoNaLdS
xsWoJe StArKiCe
xJeDnOg DeCkA ...
x Ne WoLi no
xRaP
xuMiSlJeNe LjUdE
xPeDeRe GAY IS NOT O.K.
xTiPoWe KoJi MiSlE dA mOgU iMaT sWe CuRe
xSlAdOlEd Od WaNiLiJe
xShKoLu LuDi DoM
xsTaRcE
x ShTa Se SlUsA njami
xPunk
xHoUsE
xRoCk-Tu I TaMo
x ShTa Se Ne SlUsA puknucu
xStArCi
xRaP
xCaJkE
xRnB

xMjUzIk KoJu LoLiMx

xNiRwAnA

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

xPlAiN WhItE Ts

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

xGuNs N rOsEs



xGrEeN dAy

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

xLeT 3

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

xHlAdNo pIwO

Image Hosted by ImageShack.us


xBlInK 182

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I malo HoUsE i TeChNo...

xTo Be CoNtInUeD...x



fino fino fino fino fino fino fino


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

xoxoxo LiNkYcHy xoxoxo

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Nasi Zamecani 92thumbup
Kepecwave
Zeldicakiss
Sandrichyes
Mrukwicakiss
Laricakiss
Perso-PREJEBEN LIK!!!smokin
Moja Majicakiss
Moja Pexycakiss
Ninich i neki njegow frend...thumbup
Marija & Lucijayes
Nessazujo
MoJa PuPsAcHa thumbup
MoJa PePa-Petra Cobain kiss
SaRiCa CaRiCayes
RuDoLf!C@ mOy@kiss
L@uR!Ch MoYbelj
N!nIc@yes
MoY B!LLycHkiss

xoxoxo SpOtIcHy xoxoxo






























JoSh MaLo SjIkIcA...WeEeEeEeEe!!!

wmode="transparent" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ponedjeljak, 06.08.2007.

StWaRi KoJe CiNe MoJ zIwOt PoTpUnIm... smokin

Evo mene opet…

Danas cu vam malo pisati o nekim stvarcicama o kojima sam razmisljala…

Zasto me neki ljudi mrze?
Zasto me neki wole?
Jesam li dowoljno dobra?
Ne znam... Ali znam da ljudi imaju razloge zasto me mrze ili wole...Mozda i nemaju.
Mozda im je jednostawno dosadno pa seru po meni ili gowore lijepo.
Razlozi... Imam razlog sta wolim swoje frendowe,imam razlog sto nikoga ne mrzim-jednostawno sam takwa osoba...
Ne mrzim one koji mene mrze nego razgowaram s njima i wolim ih...
WOLIM-swoje frendowe ,samo nekoliko clanowa obitelji,wolim spawati ,wolim swoje starke ,wolim rock ,wolim plakati ,wolim dobiti neku sitnicu ,wolim swoje traperice i swoju torbu,wolim swoju sobu i najwise od swega wolim biti woljena...
NE WOLIM-skolu ,ucitelje ,doktore ,tablete ,rozu boju ,sminkerice ...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Sve stvari,bica I pojave na svijetu imaju odredeno znacenje…

Za mene ovih nekoliko stvari ima veliko znacenje pa procitajte…

Zagrljaj

Zagrljaj ovisi o identitetu osobe koja te grli.

To znaci da postoje razlicite vrste zagrljaja…

PRIJATELJICIN ZAGRLJAJ

Sve ti ide naopako?

Turbo si zivcana?U redu!

Ili bolje receno,ama bas nista nije u redu…

No PRIJATELJICE CORPORATION ima pravi proizvod za tebe-Super snazni zagrljaj tvoje najboljefrendice.

Djeluje bolje nego cokolada I nema nuspojava osim jacanja prijateljstva!

OCJENA- 9,99

TETKIN ZAGRLJAJ

Smlavljujuc,naporan,zacinjen onim stravicnim stipkanjem za obraze.

GROZOMORNO!!!

OCJENA- 0

NJEGOV ZAGRLJAJ

Gdje se pod NJEGOV podrazumjeva zagrljaj najsvemirskijeg komada u svemiru.

Pa…Cisto je znanstveno-fantastican…ili barem tako kazu!

Cim ga isprobam,javim vam se kako je.Ahhhhhhhh!

OCJENA- 1000000000000000000000000000000000000000000!!!!!

Mp3 – ipod

Velicanstvena stvar…

Narocito ako oko vrata zavezes maramu do iznad usiju I tako uspjesno pokrijes slusalice- na taj si nacin mozes priustiti da u skoli malo zujis bez da profaci primjete.Naprotiv!

Kad vide kako mrdas glavom,mislit ce da ih slusas,dok ces ti zapravo slusati svoje najdraze glazbene hitove!No ako te ulove,jao si ga tebi-neces vise uz glazbenu podrsku letjeti na krilima maste,vec ravno van iz razreda u hodnik…ili u najgorem slucaju,do ravnateljice!Sreca da ja imam super ravnateljicu…

Moje carstvo-moja soba…

To je moje carstvo u koje se mogu zatvoriti da slusam glazbu,plesem ili se igram na kompjutoru.I fantasticna je kad u njoj mozes bit s frendovima I brbljati,razmjenjivati CD-e I prepricavati izlaske I spojeve,ukoliko ih je bilo,ili ih planirati,o njima mastati ili ih zamisljati ako se tek trebaju dogoditi.

No soba se moze takoder pretvoriti u zatvor,ako iz nje ne smijes izlaziti dok ne ponovis sve gradivo prije testa,ili pak zato sto je najprije moras pospremiti.ARGH!

Rodendan

Najljepsa stvar u vezi rodendana,osim pokloncicha je da sam starija,sto zanci da mogu pokusati prezentirati vise DOZVOLA ZA IZLAZAK,vise slobode,vise dopustenja.

Ili barem…ja tako mislim.Starci u stvari o rodendanima razmisljaju samo u vidu darova,dok za ono ostalo TI NIKADA NECES DOVOLJNO NARASTI.

Vec zamisljam svoj pedeseti rodendan s mamom koja govori-Sretan rodendan,CURICE MOJA!I jos dodaje-Zelis li ga proslaviti s prijateljicama,vrati se u deset!

TEZAK JE ZIVOT NAS PUBERTETLIJA!

Papirici

Postoje mnoge vrste,ja ih rado cuvam sve!

One koji zapravo predstavljaju karte za vlak s kojim sam se vozila na super putovanju,one na kojima su otisnute ulaznice za onaj nezaboravni koncert,one na kojima se reklamira moja najdraza slasticarnica-s naznakom vremena zatvaranja,sto je SUPER VAZNO!!!...Ovdje ipak govorim o papiricima na koje pisem ili dobivam porukice od frendova,frendica i…decki!Idealno je ako su pisane u siframa,narocito ako su jako osobne prirode.No imas li roditelje koji su srastveni rjesavaci rebusa I enigmatskih pitalica,zaboravi-vide li sifru,mozda ih nece zanimati tvoja posla,ali ce je sigurno htjeti razbiti iz cistog uzivanja u enigmatskom izazovu.

Mobitel

Ah,mobilni telefoncic…Mit ili opsesija?San ili nocna mora?Ovisi.

Mobitel ima svoje dobre I lose strane…

DOBRE STRANE

+Primiti poziv od najveceg frajera koji postoji.

+Izmjenjivati slikice,glazbu,videice…

+Zvrcnuti frendove tek toliko da im das na znanje kako mislis na njim,bez da potrosis ijednu kunicu.

+Medusobno si slati slatke porukice.

LOSE STRANE

-Omoguciti Inspektoru Mamici da te moze nazvati svake sekunde.

-Dozivjeti kako mu krepava baterija kad ti najvise treba.

I jos par stvarcica bez kojih bi moj zivot bio kanta za smece

1.Moji frendovi-moje drustvo-moj zivot

2.Zajebancija i sprdanje

3.STARKE-u svim bojama,svih velicina i oblika!!!

4.Ljubav-puse-jedan decko…

5.MOJ BLOGACH!!!

Image Hosted by ImageShack.us

|komentiraj 3| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

{