B ..............povratak ...mene...hihihih............... - ..CrAzY...GiRL - Blog.hr
< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

....la...la.......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

ImE:vAnjA ŽenSkO
PrEzImE:La lA La
i Neda mI se pisAT dALJe
Image Hosted by ImageShack.us
eda mI se pisAT dALJe
Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 02.03.2008.

..............povratak ...mene...hihihih...............

Evo ljudachi vratila se ja nije mi se dalo a i morala sam učit pa neko vrijeme nisam pisala.Evo više manje sve je ostalo isto nisam sad 3 dana išla u školu gripa je bila pa da ne zarazim i druge.Nadam se da me niste zaboravili i da ćete ostavljat komentara ovaj post prije bio je najduži a samo ste ostavili 70 komova.Neke su mi cure slale da im ne otavljam komova a sad evo njima poruka PA SVIMA NISAM OSTAVLJALA!!!!!!!!!!!!Evo ovo je ko 2 početak pa neću puno pisat pozdrav svim blogačima a posebno nekim iznimkama koje neću nabrajat.Bokić i ostavite mi puno komova!
Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 24| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.