Dizajn:sweetdesignes.blog.hr

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (12)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by:Image Hosted by ImageShack.us

POMOZITE ZEKI!!!

(__/)
(O.o )
(> <)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!




Free Site Counters
Free Site Counters



Malo o meni:
Zovem se Antonija
Rođena sam 15.10.1992.(14.god)
Školujem se u OŠ "Turnic" 8.c
Treniram Taekwon do I.T.F
Slobodna ko' ptica... nazalost

VOLIM- jednog decka cerek, svoje huliganke s Turnica, propalitete sa Skurinja, treninge, more, skijanje, jedrenje, glazbu, spavat, iskrenost, smotanost i jos puno toga...
NEVOLIM- umisljene, uobrazene, preozbiljne, arogantne ljude koji vole glumit, cajke, skolu, kisu, recenicu: AU FUCK!, povrce, naocale koje moram nosit... jednu curu koja me pokusava odvojit od vrlo bliskih frendova (ne mislim na Dolly... smijeh)

Image and video hosting by TinyPic




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ČITAM:
Marino (Gugy) -Blog od mog bivseg decka... pravi filozof... Mozete ponesto i korisnog naucit...
Image and video hosting by TinyPic
Katarina 8.b (Kate(y))- blog od zakon cure iz skole... Obavezno ga posijetite!!!
Ivona Hooligans (Bad Kittys)- zakon blog sa jako smijesnim slide-ovima...
Nina (Rijecka klosarica)- svida mi se blog... cura?... Hm... samo je znam po pricama tako da ni necu komentirat... cinise ok!
Image and video hosting by TinyPic
Fibi (The IceMan)- trenira sa menom...cudna vam je to biljka... neznate dali vas zivcira ili vam je simpatican... u vecini slucajeva ga ubijam od batina... lud
Image and video hosting by TinyPic
Matea (Icecream fun)- Moja luda Mateica... Trenira sa menom... i Obozavam je... Zakon blog... Prelijepi dizajn...
Ana F.-bang NO COMMENT bang
Njin (Saky)- jos jedan bivsi decko, ali vrlo blizak frend... Prije smo bili u istom drustvu, no ja sam samo nestala... Jedan od ljudova iz Aliena...
Image and video hosting by TinyPic
Sale-najveci zajebant na cijelom svijetu... Rijetko kad ce se nadurit ako ga pokusavas izivcirat... Jedna od meni najboljih ljudi koje znam... OH NAPOMENA PRAVI SEKSOMANIJAK... Umire za pikadom i radenja hrpice (naravno uvijek na meni...) Isto jedan od Alien ekipe...
Image and video hosting by TinyPic
Lauri- luda curka iz moje skolice... ima vrlo zanimljivu kombinaciju glazbe... Punk I Hip-hop... velika umjetnica... pokusava me nagovorit da se vratim na likovnu grupu no meni se ful neda... definitivno joj morate posijetit blog i ostaviti joj PUNO komentara... inace jao vama... =P
Luks (raki)- moja dragi prijatelj Rakun... To vam ja veliki zajebant... Mladi braco nase drage Matee... isto trenira samnom...
Hai- moja maja Buzecanka... Voli Rijeku, kao i ja, voli rock kao i ja... VOLI RED HOT CHILI PEPPERSE KA I JA!!!
Ivana*Babsi*Marta- ma to su vam sad dvije lude plavuse iz moje skole i jedna neznam da li je plava cura koju neznam tako dobro...

MOJI LJUDOVI:

Ekipa iz skole:



IVONA- nas dvije smo jako cudne kad je nase prijateljstvo u pitanju. Peti sesti, i nes vrlo malog sedmog smo bile nerazdvojne... No onda je i to oslo k vragu... U sedmom i jednim dijelom osmog se nismo podnosile... No, evo nas opet zajedno... Pa iskreno jako mi je drago... Uz nju sam shvatila kako su neke osobe jadne... party kiss

ANTONELA- ista spika kao i sa Ivonom, makar se ja i Antonela nismo skoro nikad toliko druzile... Cura je LUUUUda do daske... Ona se vise nezeli igrati mame i tate... ne pitajte... lud thumbup

KLJOVA- prava luda huliganka... Ako je trebate nci ce te je ili8 u red baru ili kod Radio Rijeke... Zanimljiva i vrlo sarmantna osoba...

GOLUBIC- zgodna osoba... Inteligentna osoba... Uspijesni sportas... Dobru glazbu slusa... (hm... plivac...)

RENE- vrlo sarmantan decko... jedino ako si musko... Prosle godine je bio teski guzicar u skoli, no ove godine je definitivno onaj od pametnih ljudova... Ima smisla za humor koji zna puno puta iritirat... Poznajem ga od malih nogu...






Ekipa sa Surinja:


BENIC-decko koji voli podjebavat... Obozavm ga jer se zna zajebavat i ima granice u drogama... Znam ga prakticki 5 godina jer zivimo u istoj ulici, no tek se druzimo nekih 6 mjeseci... Drago mi je da sam ga upoznala

TANKY-moj maji celavko... Decko je nazalost zbog neke bolesti ocelavio... No on je jedan od najvecih zajebanata... Najgore je kad se Benic i on u duetu urote protiv nekoga... Mislim da toj osobi onda nema pomoci od zivcanog sloma...

DRAGAN- cudna biljka... Zabavan i razuman decko... Ponekad je vrlo duhovit jer je totalno u svom svijetu.... Zna se zalomit i da prica sam sa sobom...

DOME-jedan od mrvicu pametnijih i snalazljivijih deckiju iz drustva... nazalost vrlo lose je kad se s njim dogovaras jer ce uvijek nekako zaboravit... Spaljotka...

IGOR- tog covca nikad necu shvatit... Imam fobiju od murjaka... Kad ih vidi uvijek bijezi... doslovno... Uvijek je u svom svijetu...

SENAD- pravi mali majmunceko... Da njega nije bilo nikad nebi upoznala sve ove ljude... Njega sam upoznala prvog... S njim uvijek raspravljam o kickboxingu...

IVONA- A CURA VAM JE FAKAT LUDA.... slucajno sam je zaboravila stavit na popis... mislim da je ona prva cura u tom drustvu... smokin




Cure sa Kozale:



SABINA- najebenija cura u cijelom drustvu, ja nju tako obozavam... Ja i ona smo jedine koje slusaju punk, rock i metal... Malo je smusena, ali opet i ko nije... A i bas zato je i volim... oh da i Draganova je cura...

VEDRANA- sasava plavusa... Dometova cura... NJIH DVOJE SU VAM OPCE NERAZDVOJNI... Fora, zabavna, pametna cura... Uvijek je sopremna za zajebanciju i za ekipu je...

EDVINA- na popisu je samo zato sto je Senadova cura... Nevolim je nesto puno, a ni ne poznajem je ko ostale...






Puno novih ljudi...



MOJA GLAZBA:


Urban
Laufer
Gibonni
Enigma
Red hot chili peppers
Linkin Park
Blink
Offspring
Lim Bizkit
Prljavo kazaliste
The Ramones
Hladno Pivo
R.E.M
U2
Dream Theater
UB40
AVRIL LAVIGNE
...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



TAEKWON DO I.T.F

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



NAJSADI PEKINEZERI!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

subota, 17.02.2007.

POST NAPISAN SAMO ZA MOJU MATEICU!!!!!

Pa osto moja Mateica ima jako puno visak slobodnog vremena odlucila sam da cu joj napisat post da joj nebude bas toliko dosadno... Ona je izistirala...Pa ja sam vec jednom pisala onu idiotsku stafetu, no posto je moja Mateica vrlo spaljena osoba poslala je meni opet... Pa da ipak neispadne toliki smotanko odlucila sam joj udovoljit i tu zelju... Izistirala je... =P
Pa evo da pocnem...

1. Pa ljudovi moji vi meni nebi ste vjerovali ali ja sam teski sportomanijak... Za bilo koji sport bi dala dusu... Od prvog razreda do danas (8. g) igram nogomet... Oduvijek sam bila muskobanjasta i hiperaktivna tako da sam se igrajuci nogomet dobro istrcala i iscrpila... U 3. razredu sam pocela sa borilackim sportovima.. Taekwon do WTF... No nakon nekog vremena sm odustala od toga... Nekih 4, godina sam trenirala jedrenje... Iskreno mi i nije islo bas, ali ce te saznat zasto tek na brojem 2. Nakon toga sam pocela i sa streljastvom... No i to je otislo k vragu... I evo me danas opet treniram borilacke sportove... Sad treniram Taekwon do ITF i Kickboxing... MOJA NAJVECA STRAST!

2. E sad... Vec ste saznala da sam trenirala jedrenje, ali mi nije islo... Zasto? Pa mislim da se bojim velikog otvorenog i praznog prostora... Sama samcata udaljena nekoliko kilometara od kopna i pun k****c metara od trenera me prestravljuje... Pocne me parat paranoje... No bio mi je gust jedrit...

3. hm... Imam velike probleme s alergijom... S dvije godine sam totalno izgubila lice... Nisi moga prepoznat sta su mi oci, a sta nos... A to samo zbog jedne trecine aspirina... GRRRRRR... Tako da i dan danas vodim velike bitke s tom alergijom...

4. eh... znam da nitko od nas nepodnosi pristeve, no ja bi hodala bez beda po ulici sa skartocom na glavi kad bi mi izbio neki prist velicine graska po sred obraza (KAO DANAS!!!!!!) UZAS!!!! Onda pozelim da sam rade deformirana od alergije, nego da imam taj prist!!!!

5. vijecito bi spavala, no kad je vrijeme za van poludim... Da nisam spavala tri dana ja bi imala snage za izaci van...

Eto to je to... Ja necu nikome slat tu stafetu jer vijerujem da su je vec skoro svi dobila, pa ako se nekome pise nek sobodno kaze da sam mu je ja poslala... eto... sutra idem u Karlovac na drzavno iz kickboxinga i jedva cekam... mi se sijeamo i cujemo... pusa sve vas lolim...

|..pljuni.. 24| ..pa prilipi...| *|

utorak, 13.02.2007.

Pa evo i mene... U subotu sam bila na natjecanju u Vrpolju (nepitajte gdje je to jer ni ja sama neznam!bang)
Meni je bilo genijalno... Napokon sam uspijela napravit najbolje sto mogu... Jest da je tu moglo bit dvije zlatne, no ja sam i s ovim prezadovljona... Osvojila sam 3. mjesto u formama plavi pojas za kadete... Mislim da sam u polufinalu bila bolja, no sudci su odlucili obrnuto... Odma sam trcala u drugi ring gdje sam radila forme plavi pojas, ali za juniore gdje mi se u polufinalu cura nije ni pojavila, a u finalu su me iscrpili ko nikad...Trebala sam radit dvije forme, no ja sam radila tri... Svi smo vidjeli da sam bila bolja, no sudci su odlucili da je izjednceno, tako da sam i tu trecu radila... Napokon su sudci primjetili da sam bila bolja i tako ja osvojila 1. mjesto...
E borbe su mi bile doslovno zajebane... U Kadetima sam definitivno trebala osvojiti prvo mjesto, no madarica je na neku neobjasnivu foru pobijedila... (NAPOMENA: to mi je bila vec peta bora !) Nakon kadeta mi je bilo ful slabo i mislila sam da cu se srusit... No dosli su na red i juniori... Juniori su mi bili doslovni lagani, do samog finala gdje sam mislila da sam mrtva... Hm... Irena Skoro... Hm... Mrvicu preprejaka cura za mene... Nismo se ni pocele borit dobila sam neriom u glavu i uspijela iskrenut vrat i neznam ja sta... Ljudi oko mene su mislili da sam se srusila, no meni su smetali reflektori pa sam bila prisiljena zatvorit oci... Ja sam htijela nastavit, no trener je vec sudcima rekao nema sanse... smrc... U juniorima sam ful bila nabrijana koliko god ja bila iscrpljena jedva sam cekala ponovno uci u ring i puknut nekog sakom... (zahvaljujuci Sukiju) I tako ja dobil cetiri vrlo lijepe medalje... I pridonjela najvise bodova klubu! BRAVO KEZA!!!! U nedelju mi je drzavno u kickboxingu... UUUUU... jedva cekam....

Evo vam za kraj par dobrih provala koje su bile danas na satu razrednika...
TURICA: "Profesore, vi cete nas danas potijerat, a u petak pustit!!!"
CIJELI RAZRED: "Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..."
PROFESOR: "Ali ja se vec stvarno bojim za tebe. Malo pomalo stvarno pocinjem mislit da mi mozes citati misli!!!"
CIJELI RAZRED: "Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha...hahahahaha...hahaha... nut

TURICA: "Jasmine sta ti vise netreniras ona karete, kako god vec?"
JASMIN: "Ma trenirm ja kako karam te!"
PROFESORE: Pa Jasmine, ja iskreo nisam mislio da ... ovaj... da..."

NEKA MUSKA OSOBA: "Profesore sta cete mi kupit za valentinovo?"
PROFESOR: "Lutku (zensku)na napuhavanje!"
GOLUBIC: "Ma ne, lutka (muski)!"
PROFESOR: "Golubicu, uopce nije bitno dali je musko ili zensko, bitno da je lutka!"

RENE: "Profesore, meni nece stat ovaj zadatak!"
PROFESOR: " Pa stisni malo!"
RENE: (tisina u razredu) " Ma nemogu ja ovo vise zguzit ni da hocu!!!!"
lud namcor

GOLUBIC: "I profesore di cemo na kraju, U Mirabilandiu ili Gardaland?!
PROFESOR: "ma neznam ni ja vise... Najbolje sijest u avion i otici negdje bogu iza nogu!"
GOLUBIC: "Pa da nam se avion srusi!"
PROFESOR: "Pa sta barem bi ostali zapamceni u ovoj skoli, a i u cijelom svijetu! Svi ce pricat ah ta dijeca it OŠ Turnic 8.c... Pa ce nas svi oplakivat...
ODNEKUD BERNARDA: "Profesore govorite koda smop mrtvi!!!!"
bangbangbangbang madmadmad headbangheadbangheadbangheadbang puknucupuknucupuknucu blablablablablabla no

Eto to vam je to... Danas smo odlucili da ipak idemo u Mirabilandiu... (nes slicno Gardalandu... I malo dalje od njega) party
pusa

|..pljuni.. 15| ..pa prilipi...| *|

četvrtak, 08.02.2007.

"Spoznala sam da se ne moram brinuti zbog ljubavi, već punim srcem pozdraviti njen dolazak...(odnosno odlazak)"

Svaka cura u jednoj odredenoj dobi ima veliki problem... fucking decki!!!rofl Neke cure se zaljube cisto zbog izgleda, no vecina ih gleda unutarnji izgled svakog decka. Dok je deckima vazan samo vanjski izgled, boli ih briga za njezino ponasanje i sl. Vrlo je malo njih koji su prezgodni, pametni, dobri, zabavni, odnosno savrseni... (ali vjerujte nade se)yes. U svakom drustvu ima barem jedan takav decko. No, ima deckiju koji su samo iznutra predivni... E, kada shvatimo koji je decko na koji nacin zgodan izgubimo sav razum... (ocito je da su decki odlucili ne gubit sav svoj razum, pa gledaju sam vanjski izgled... bu... bang) Zatim se krenemo zaljubljivat u totalno krivog decka i na kraju ostanemo povrijedeni... (sve se desava sa razlogom) Pocinjemo stvarat tu neku mrznju i bijes u sebi... postanemo mrvicu preosijetljivi. Odlucimo da je mozda bolje da se maknemo od svih ljudi koji te povezuju s tom osobom i pokusavamo sve samo da prezivimo... Moje misljenje je da je to totalni pristup nastalom problemu. Opet, sve se desava sa razlogom... Do svoje neke zrele dobi smo osudeni da upoznajemo "krive" osobe i da se u njih zaljubljujemo. To je dobro i lose... Dobra stvar je sto cemo lakse komunicirat sa ljudima, steci cemo neko iskustvo za daljnji zivot, upoznamo nove vrste ljudi... A losa stvar je bol koja svaka veza u nasim godinama ima... Jednostavno nesmo dovoljno zreli da bi nase veze bile dugotrajne... Vrlo nas je lako povrijedit, a stime mozemo lako izgubit samopouzdanje i tu mladenacku vedrinu u nama... Rijetko koja osoba moze ostati sabrabna i normala poslije prekida. Rijetko koja osoba uspije ostati normalna prema tom decku/curi... E, ja sam imala srece i nes malo pameti... Kao sto svi vec znate prije cetiri dana sam prekinula sa deckom. Necete mi vijerovat, ali meni je puno lakse njega danas nazvat i pricat s njim. Jer znam da bilo sto da kaze nemoze me ni u bilo kojem smislu vise povrijedit... Ja njega jos uvijek volim kao prijatelja, no ako ovako nastavimo ubrzo ce ta ljubav prerasti u veliko prijeteljstvo...
Od prvog dana kad smo se upoznali do danas ja uzivam u tim nasim razgovorima. Doslovno uzivam... Uvijek sam bila iskrena i tvorena prema njemu, i vjerujem da je i on prema meni. Nikad nisam imala griznju savijesti kad bi mu nesto rekla. Danas mi ga je ful lakse nazvat i pricat s njim jer vise nemam straha od njegove ljubomore. Drago mi je da ga jos uvijek mogu nazvt i pricat s njim. Bojala sam se da ce nas prekid i to unistit, ali stalo mi je i borila sam se za to i izborila sam.

Iskrene isprike saljem Ivona Hooligans, ali jednostavno nisam mogla napisat post bez mog dijela ljubavnog zivota... Zao mi je... puseko...

cerekPOST NAPISAN POVODOM VALENTINOVAcerek
P.S. saljem pusice jednoj osobi...

Image and video hosting by TinyPic

|..pljuni.. 21| ..pa prilipi...| *|

nedjelja, 04.02.2007.

Prokleta obrnuta psihologija...

Kao sto vec znate jucer sam bila u Bencicu... Bilo mi je onak... valjda ok... MA ubiti na kraju grozno...
Pa uputili se mi u Bencic... Nazvala ja svoju najvece ljubav dali ce doci... Hocu, Hocu samo idem se naci sa frendom... Dobro i tako ja cijelo vrijme iscekivala njeg, a njega nema... Dobro napocetku i nisam toliko jer smo mi dosta rano dosli pa ono ajde cuga sa frendom negdje doci ce on... 11 sati njega jos nema... 11 i pol njega jos uvjek nema... i na kraju ja moram ca... Bila sam tako povrijedena... Nisam mogla vjerovat da mi je to napravio... Ja izlazim iz dvorane, a vidi ono on stoji i ceka u redu... samo sam ga okrenula da me donekle primjeti i pokupila se ca... Ujutro sam ga nazvala i pricali smo... Na kraju sam saznala da mu je najveca kurvetina rekla sta sam piskarala po blogu...
U proslom postu sam napisala da ce mi Marino malo falit, ali koga jebe... Marino nije mogao vjerovat pa je to provjerio kod frenda... No istina napisala sam to... E sad posto je meni bilo glupo mu se opravdavat zasto sam to napisala odlucila sam amo presutjet taj dio jer je steta vec ucinjena... To je bio njegov razlog kasnjenja i njegova ljubav prema alkoholu...
Marino je dosta cesto koristio obrnutu psihologiu dok je bio sa mnom, i jucer sam cijelo vrijeme mislila na njega i dok sampisala taj debilski post... Tako da je ta recenica bila totalna obrnuta psihologija s nekom nadom da cu prezivjet i tu vecer bez njega... No sve je otislo u kurac i vise nikad necete cut ime Marino na mom blogu... Izmedu nas su sve ljubavne pricice zavrsile... Hebiga... Bio je on savrsen decko, ali... Zao mi je sto je moralo ovako zavrsit, ali mozda je bolje za oboje. Ljudi dodu i produ, samo se ponekad zaustave... A skoro nikad ne ostanu... Marino ce mi uvjek biti u dobrim sjecanjima i kad odraste i kad budem imala djecu uvjek cu im pricati kako sam kao djevojka imala jednog predivnog princa koji je bio predivan u svakom smislu... Kako me uvjek pazio i mazio, koliko god se mi rijetko vidali... I da se nikad ne ljute na ljude zbog cistih sitnica... Uvjek je bolje oprastat nego patit zbog svog ponosa...


Eto to je to... NAPOMENA: Pazite kad u na koji nacin koristite obrnutu psihologiju!!!! Na greskama ljudi uce... Pusa i sijamo se... P.S. zauvjek u mom sjecanju...

|..pljuni.. 43| ..pa prilipi...| *|

petak, 02.02.2007.

Put up, shut up, go hard, or go home...

Ah... rusi mi se cijeli svijet... Sami problemi... Nikad zadovoljna... Sto god mi se dobro desi nemoze popravit trenutacnu stetu u meni... Vise nisam ni sigurna zasto... Ful se sugavo osijecam i vise mi je pun kurac svega... Iscrpljena sam i vise nemam snage ni za sto... Jedino sto me sad veseli jest dva dosta bitna natjecanja i naravno koncert... Ovaj vikend mozda odem u Bencic... Ja se nadam jer mi je vise pun kurac sijedit za netom cijeli dan... Imam groznu upalu misica i trenutacnio jedva pisem ovaj post...

Jucer sam bila sa mojim hooliganima u ulici i prolazili smo iznad nekog park, a ono neki tip plavusu ubija od batina... jedna od nas je vidjela preljepo kako je dobila saku u glavu... headbang
Doslo i je da se ubacim tam i da ga prebijem na mrtvo ima... ali tek mi je 14. i metar i zilet sam... bang

Ok... danas idem kupit kartu za koncert i trapreice... Stara mi je sad rekla da mogu u Bencic... YUHU!!! thumbup Malo ce mi Marino nedostajat ali koga jebe... cerek
Bit ce tamo jako puno zgodnih deckiju... naughty
Hahahaha...

Eto mislim da je to sve za sad... Kao sto vidite brzo mjenjam raspolozenja... Jedino cu se malo zahvalit Fibotu jer sam vodila jako velike muke sa naslovom, pa sam mu malo krala iz boxeva... Tenks... pozdrav za Fibia kiss...
bye-bye... mah

Image and video hosting by TinyPic

|..pljuni.. 7| ..pa prilipi...| *|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.