Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


border="0"



...čitam...čitaju me...

anonimna gospodična
ruzy
crazy bitch
damned_girl
sabynna
ivana_plur
mateica
aglos
dj seljo i dj coban


ak sam kog zaboravila,nek viče...!!! :)


MySpace Layouts



MySpace Layouts



ovo mi je škola...
i drugi puta ću pametnije...
jer fališ mi do bola....
i znam da bit će još i bolnije...
jer svaka ljubav nova
ruši vjeru u tebe...
ovo mi je škola...
i drugi puta ću...
pametnije.......


MySpace Layouts




MySpace Layouts




nad mojom dušom stoji tišina...
a sunce pada sa neba,s visina...
dolazi jesen...diše sve slatko...
da barem život ne traje kratko...
spasit sam htio srce što tuče...
al kako ti reći, kad ponos me vuče......

da si bila prava ljubav...
sve što želim u životu..
ja sam imao sa tobom (uuu)
sve što vrijedi, svu ljepotu...
sve što vrijedi,svu ljepotu....
ti si bila čežnja moja...
slatka ptica što se gnijezdi...
al mi narav nije dala (uuu)
da te ljubim život cijeli...
da te ljubim život cijeli...


MySpace Layouts



rihanna- "unfaithful"


Story of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
Cause it seems that wrong
Really loves my company

He's more than a man
And this is more than love
The reason that the sky is blue
But clouds are rolling in
Because I'm gone again
And to him I just can't be true

And I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

I feel it in the air
As I'm doing my hair
Preparing for another date
A kiss up on my cheek
He's here reluctantly
As if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A lie I didn't have to tell
Because we both know
Where I'm about to go
And we know it very well

Cause I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

Our Love, his trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore
Uh
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
And I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer (a murderer)

No no no no

Yeah yeah yeah

-->mali vražićak

14.08.2006., ponedjeljak

....žene i auti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

da,da...dobro ste pročitali....
iam inspiraciju i pišem o vječnom sukobu muških i ženskih a to je da su žene loši vozači....rolleyesrolleyes

e ja kažem da nisu!!!!naughty
naravno,ima i loših vozačica, ne kažem da nema al to ne znači da SAV ž.rod ne zna vozit....
ima masu muških koji tak zatucano izgledaju u autima ko da prvi put voze...
a ženama seru...
mrš u kurac..cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



npr.prije 2 godine idem ja na more i vozi moj bratić.....
bili mi na autoputu i neki tip napravio živi zastoj na jednoj od traka..
pazi,tip vozi 50...50?!?!?!!!!na autoputu???!!!wtf?!headbangheadbangheadbangheadbang
fakat ne kužim...i onda naravno svi idu prestizat debila pa se napravi cijelo sranje..
di? na autoputu!!!bangheadbangrolleyesheadbangheadbangheadbang
nisam mogla vjerovat....ludlud
i onda vi nekaj serite da žene ne znaju vozit....zijev
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a da ne spominjem kolko muških ima koji se zabubaju u drvo, u drugi auto..
da,znam...sad ćete reć da je alkohol kriv...party
je u većini slučajeva..al u nekima i nije...i nemrete reć da to nije istina...no

trebali bi prestat više s takvim glupostima jer sve više cura vozi i to jako dobro...

to je to...cure,ne dajte se zajebavat....nema diskriminacije žena...thumbupcoolthumbup

i evo vam jedna fotka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kiss svima.....

- 16:53 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sva sranja koja sam napravila i koja ću tek napraviti....
he he...... :)

border="0"

MySpace Layouts

...nešto o meni...
iam 16 godina
živim u naj gradu--> purger gradu
idem u jebeno odvratnu gimnaziju
i svaki dan zbog toga pjevam : šta je meni ovo trebalo....?!?!?
jedino je ekipa zakon što me i drži u toj školi...
zelene oči,tamnosmeđa kosa
vaga u horoskopu, ak to ikaj znači...
ulovila sam jednog slatkog dečka kojeg motam oko malog prsta (sva sreća da on ovo ne čita...)
pijem, pušim,u dimu se gušim...hehe
radim gluposti di god i kad god stignem....
obožavam plesat, ispijat kafu 3 sata u nekom bircu, tračat s frendicama i frendovima (i dečki su babe...pozz njima...)
starci su mi totalka opičeni pa nije ni čudno kaj sam ispala tak kak jesam......

kaj još..?
e da.....ekipu vjerojatno neću oslovljavat imenom jer su izrazili želju za anonimnošću
pa nek bude po njihovom...

ništa, čitajte, uživajte, komentirajte...

kizz

MySpace Layouts