Za vitko tijelo , šmrčite bijelo! Za dobar vid ,povucite speed! Za bistru glavu , pušite travu!



grr! tak me živcira proljeće. mislim, je ono prekrasno, sunčano, ide se van , itd.. al me živciraju ljudi u proljeće. kao sad će ljto a pogledaj mene, debela sam ko svinja ( to ja ne govorim o sebi , već kak drugi govore o sebi). a najjače mi je kad neka mršavica ( npr. Ivana) kaže da je debela ko svinja! dođe mi da joj opalim šamar. a tek Doria! kod nje je kontra efekt ( neznam kaj da drugo napišem osima toga)! ona pak počne, nemam guzice! pa kaj da joj ja radim. bolje bit mršav neg debel. a dorek!! isuse, vidla sam ju. ona je na UN dijeti. sad je tak mršava i prekrasna sad, al ide ona do broja 36! mene tak boli briga za to , bar će me neće bit briga do jendog tjedna do ljeta!! ok dosta o tom. al to je i objašnjenje za naslov.
ok, to je to.
sutra ću pisat o školi, ili prekosutra. znam da sam u zakašnjenju al imam super naslov za post o školi. dobro nije tak dobar al ok.
bokić


18.04.2007. | 13:39 |
19 pljuni... | ..pa prilipi.. | * | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



vidi bljuvotine...


O MENI


IME: Ines
PREZIME: nije vazno
GODINE: 13
ROĐENA SAM: 15.09.1993.
VOLIM: svoje best frendice , msn , male i slatke zivotinjice, smjeh, dečke , dinamo , odbojku
i naravno konje...( ostalo cete saznat prek bloga)
MRZIM: umisljene glupače koje se preseravaju, neke dečke iz razreda , hajduk , ribu i kroasane
SLUŠAM: sve po malo, osim metala i tome slično. ( pop, hip-hop, techno, narodnjake, r'n'b, rock..)
TRENIRAM: odbojku
BEST FENDICE: Doria, Ivana, Stepka, Iva ( Šljiva), Marija B., Dorek, Tina, Paula...
HOBIJI: dopisivanje , rolanje , brukanje i pjevanje ( pogotovo u javnost)

Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
## IVA ##
## INES ##
## DORIA ##
## IVANA ##
## PAULA ##
## KATERINA ##
HPFF blog- in the evil side
HPFF blog- annazo
HPFF blog- Welcome to Slytherin hell

HPFF blog- život jedne Gryffindorke
HPFF blog- Harry Potter i ostali iz Hogwartsa
...It´s one of those things you´ll have to get over it...
VILENJAČKI blog- vilenjački pogled na svijet





KAKO SE PONAŠATI U LIFTU KADA TI JE DOSADNO.....

1.)Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2.) Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3.) Zadrži vrata otvorena i reci da čekaš prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži: "E,di si buraz, šta ima..."
4.)Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5.)Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.
6.)Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."
7.)Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"
8.)Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.
9.)Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži: "Imam nove čarapeeee..."
10.) Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.
11.) Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.
12. )Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.
13.) Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"
14.) Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"
15.) Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.
16.)Zaderi se:"Ding!" kad god lift stane na nekom katu.
17.)Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"
18. )Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"
19.)Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.
20.)Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući: "Dolje, rekao sam dolje!"
21.) Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni...