listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


they see or they don't see

Opis bloga

Sve i svašta o meni, mojim razmišljanjima, prijateljima i cijelom mom životu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nekaa - Barbara
DaRk AnGeL 95!!!
GnR Girls

Created by Crazyprofile.com

Evo nešto o meni

Ime: Lara
Rockas:31.03
Razred: 7
Neznam šta da kažem o sebi. Volim pisat i crtat... Obožavam slušat muziku. Najgrupa su mi Gunsi (Guns'n'roses). Mrzim dvolične i sebične ljude. Ljude koji imaju premalo i preveliko mišljenje o sebi. Ne volim prevelike tračere, i mrzim one koji se protive muško ženskim prijateljistvima... Ja sam obična curu ko i tisuće drugih... Ponekad padnem u depru pa samo slušam muziku i pišem. Kada sam ja u depri vi ćete znat jer će moji postovi bit katastrofa. Ove dane sam sretna, sretna u ljubavnom smislu. Postove pišem kada mi pihne inspiracije. I to bi bilo sve o meni.

P.S. Molim vas nemojte mi komentrirat ako mi niste pročitali post


Free Music

Free Music



Free Music


Lyrics mojih naj pjesama od Gunsi

- Guns 'N Roses Lyrics



Mama Kin Lyrics



Nightrain Lyrics



Live And Let Die Lyrics


Knockin' On Heaven's Door Lyrics


My Michelle Lyrics



November Rain Lyrics



Moje najslikice:
Slash


Axl (Wiliam Axl Rose)


Duff (McKagan)



utorak, 23.10.2007.

Život, ljubav, smrt...
3 misterija koja čovjek ne shvaća, nikada nije shvaćao, ni nikada neće shvaćati.

Čemu sve to??? Živimo, živimo... Život nam je dosadan i nema promjena. Zaljubimo se i na kraju se nađemo povrijeđeni. Ne mogu reći da volim jer ni sama ne znam što je ljubav. Strah me... Znam da ću na kraju opet biti povrijeđena. Najlakše je tješiti druge i govoriti im kako ih strah u ničemu ne smije zaustavljati, ali kad to treba reći samome sebi... Ja sam to nekako upijela i trenutno me strah ne zaustavlja ni u čemu, ali strah postoji. Kad svemu tome dođe kraj donijet ću odluku koju sam već nekoliko puta donijela, a to je da su dečki svinje (bez uvrede svim dečkima koji čitaju ovaj post) i da više neću pogledati niti jednog dečka, ni da se više neću zaljubiti kad ljubav ionako samo prouzrokuje strah, a strah je bol. Ta moja odluka djeluje otprilike 1 mjesec, a onda koliko kod se trudila da i dalje budem pri toj odluci, polako ponovno dođe još jedan idiot koji sve preokrene.

I...Trenutno u mom životu je jedan od mnogih idiota kojeg jednom više neće biti i ja ga više nikad neću htjeti vidjeti jer ću opet odlučiti jednu te istu odluku...



život...

Smisao života?

LJUBAV

ljubav...

Kraj prave ljubavi?

SMRT

smrt...

???? MISTERIJ



| Make my day beautifull with some koment (10) | If you realy wont print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.