utorak, 30.09.2008.

Go and think about whatever you need to think about,go on and dream about whatever you need to dream about

Krećem ispočetka,pozdravljam suce,grlim svaki osmjeh.Ponegdje još vidim stare sjene,zaobilazim ih koliko mogu...više nebi trebale biti važne...mislim da vrijeme radi svoje.Moji prijatelji,sretni...ispunjavaju me,vesele.Skriveni pogledi me vraćaju u život,u onaj svijet u kojem sve ima smisla.To je dovoljno,ponovo se osjećati živom...Sve mi je novo...zanimljivo,drugačije.Želim da tako i ostane.Želim se smijati bez posebnog razloga,trčati u susret novom danu i zaspati bez crnih misli koje još u malenoj dozi teku mojim žilama.Vjerujem u sutra.I sada slušam svoju glazbu,obožavam ju,nosi me daleko i ponovo vraća stvarnosti,puno ljepšoj nego prije..Izašla sam iz vječnog vrtloga straha.To je za sada dovoljno.

Pozdrav svima wavekissnuteekcoolheadbangpartynjamibang


17:01 | Komentari (5) | Print | ^ |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.