.........

onaj post prije...jednostavno sam ga morala napisat...
znam da ga vecina vas nije skuzilo al...nije vazno...
ne trazim od vas da ga skuzite...ni komentirate...
ma...ja sam bolesna...ovaj tjedan ne smijem u skolu...
mogu spavat dokad ocu...i...
super...da bar to traje vjecno...
dobro ne bas vjecno...
bar da se malo odmorim od one jebene skole...
hmmm...mogu samo sanjat...dada...
cula sam da ce 16. ili 17. bit prljavci i let 3 u bencicu il na korzu...joj...da bar...
aaaa...ne znam sta vise da pisem...dosadno mi je...
ma nis...idem ja...pozZz svima...nutnut

07.02.2007. ...20:44 Komentari (34) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

shta ce bit u ovom bljogu...

  • bas sve...sve...sve...

    ne saljite mi lance srece ni takve gluposti!!!ne vjerujem u to i...ne saljite mi to!!








    Click here to get awesome songs for FREE!
    to mi je najdraza pjesma od gunsa...full me podsjeca na skijanje...

    jos slusam:S.O.A.D,korn,slipknot,metallica,led zeppelin,the doors,bob marley...


jos dobri bljogovi...