big star on the sky...that s you...i will always love you...

ovaj post posvecen je jednoj osobi...da je tu sve bi bilo puno bolje...
ali nije...i nikad vise nece bit...
nikad vise nista nece bit isto bez nje...sve se promijenilo...vec odavno...i
jos uvijek razlika se vidi...
ja sam se rodila s ranama koje su jos u meni...i nikad nece proc...
tu osobu ja neizmjerno ju volim...
da je mogu vidjet prvi i posljednji put sve bi dala...samo da ju vidim...
znam da ne mogu...
nikad vise...
nazalost...
neke rane u nama ostaju zauvijek...neke rane su neizljecive...
i mi tu nista ne mozemo...

Image Hosted by ImageShack.us

06.02.2007. ...21:07 Komentari (7) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

shta ce bit u ovom bljogu...

  • bas sve...sve...sve...

    ne saljite mi lance srece ni takve gluposti!!!ne vjerujem u to i...ne saljite mi to!!








    Click here to get awesome songs for FREE!
    to mi je najdraza pjesma od gunsa...full me podsjeca na skijanje...

    jos slusam:S.O.A.D,korn,slipknot,metallica,led zeppelin,the doors,bob marley...


jos dobri bljogovi...