< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by °°Underground Queen°°

Opis bloga

Može proći i bez opisa... ;-)

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr

Cool bedzevi


bedzevi.com,button,badges,priponke,Bad girl



bedzevi.com,button,badges,priponke,Zlocesta



bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala



bedzevi.com,button,badges,priponke,Tatina maza



bedzevi.com,button,badges,priponke,Tatina curica



bedzevi.com,button,badges,priponke,Jedem malu djecu



bedzevi.com,button,badges,priponke,Totalno opicena



bedzevi.com,button,badges,priponke,Mrzim skolu!



bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna


!!!


bedzevi.com,button,badges,priponke,Dinamo


Za Gembija:


bedzevi.com,button,badges,priponke,Manchester United FC


Za moju najbolju prijateljicu Anu!!!!!


bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa u dusi





O meni...

Ime: Marija
Prezime: nije bitno...
Nadimak: Maja
Grad: Mostar
Sad ću: 6.razred Osnovne Ludnice Petra Bakule
Volim: nogomet, tenis, dinamo, dečke, društvo, glazbu...
Ne volim: foliranje, kada me netko probudi, glupiranje, razmaženu djecu...
Naj pjevač: Thompson, Toše, Justin...
Naj pjevačica: Britney Spears...
Naj pjesma: Sve od Bon Jovi-a, Summer love, Baby one more time, Crazy, sve od Erreway-a...
Naj glumac: Tom Cruise
Naj glumica: Angelina Jolie, Eva Longoria...
Naj grupa: Erreway!!!

nedjelja, 04.11.2007.

Ola...

Ola ljudofi... Kak ste mi??? Mislila sam da je vrijeme za pisanje novog posta, iako nemam sta pisati... zujo Mislila sam pisati o Toši... Ali... Nema se na tu temu više šta reci.. Jer... Njega (NAŽALOST) više nista ne može vratit... Jednostavno... riječi su malo... Ali... necemo više na tu temu... Rasplakat ću se... nut Moram još reci... Stavila sam njegov dizajni, i taj će dizajn zauvijek ostati isti i neće se mijenjati...
U školi sam GROZNO krenula... rolleyes Dobla sam vec keca... Ito... iz tehničkog... rofl Ali, ja stvarno ne znam tehničko... bang a ona nastavnica.... glupača žešća... nono Idem ja sad komentirati na nekim blogovima, a vi, ostavljajte tragove u komentarima! sretan
Pozdrav: Ani, Ivoni, Niki, Lidiji, Hanni (dushi), Boži, Gembiju, Johnu, Zoranu, Ivoru, Iviću, Maši, Lakiju....a joj, neda mi se više nabrajat... ima nas... aje... pusa svima... kiss cerek mah

- 00:08 - Igra bez granica SaMo(18) - Trganje stranica - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.