< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

OPIS BLOGA:

- u ovom blogu moći ćete pročitati većinu događaja iz mog života, neću vam reći baš sve detalje, ali bit će svega...
- u ovom blogu bit će puno slikica od mojih prijatelja, mene, i slavnih ljudova...
- ma neću vam sad sve otkrivat, vidjet ćete sami ako ga budete čitali...
- ovoliko vas je bilo od 24.5.2006.
Free Web Counter

hit Counter

blog layouts

blog layouts

Moje slikice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja sam Vanja ...
-u horoskopu sam djevica
Ja sam.. tvrdoglava, sramežljiva, samokritična, luda, otkačenanut,
Volim... plesat, lude izlaske, volim se smijat, zezat,
spavat, šetat se po plaži, volim jesti paštu na sve načine, nogomet, slušat dobru muziku, zivotinje...
Ne volim... bezobrazne, dvolične i pokvarene ljude,
ne volim ogovarati i MRZIM GLJIVE!!no
Slušam...rock i pop,uglavnom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJA ABCEDA:
Anarhija.Volim kad ljudi razmišljaju svojom glavom, a ne slijede slijepo pravila i pritom se i ne pitaju zašto to rade.
Borba.Mislim da se za sve u životu treba pošteno boriti, i ne odustajati.
Cvijeće. Obožavam cvijeće.
Čarolija.Obožavam čarolije, kad bih mogla začarala bi sve :P
Deda.Jedina osoba kojoj skoro uvijek sve rečem, uvijek me razumije. Veoma sam bliska s njim.
Energija.Nešto bez čega ne bi funkcionirali, a veoma nam je potrebna!
F....?
Glazba.Svima nam je potrebna, život bez nje bio bi pust.
H....?
Indija.Zemlja koja me oduševljava, jednom ću je sigurno posjetiti!
Jastuk. Spavam u krevetu s puuuuno jastuka i jastučića.
Krila.Obožavam krila, blago pticama, zaista im zavidim!
L.....?
Ljubav.Svatko bi trebao imati pravo na ljubav.
Mladost. Sve što je lijepo kratko traje... pravi primjer za to je mladost!
Nebo.Volim gledati nebo u noći, sa puno zvijezda.
Oci.Volim dečke s lijepim ocima, to je prvo što zapazim na dečku.
Putovanje.Obožavam putovati, bilo kuda, samo da putujem, volim upoznavati nove gradove.
Romantika.Mislim da sam romantična, volim romantiku ali ne pretjeranu.
Sunce.Volim gledati izlazak i zalazak sunca.
Škola. od koljevke pa do groba najljepše je đačko doba! Tako kažu, valjda je istina!
Tišina. Ponekad uživam dok je sve tiho i mirno, kad nema buke...
Ulizica. Ima ih mnogo u svijetu, i oko mene, nažalost.
Vjera. Ne postoji nitko a da ne vjeruje u ništa, uvijek u nešto vjeruješ i nečem se nadaš!
Zora. Rano jutro, najljepši dio dana.
Život.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karlo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja Mijica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jasmina, Švabo i Ja thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj frend Veky rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Velika ljubav, ali prijateljska...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Luka Pađen on je 1G2, Azzaro, i Fran idu samnom u razred, i Sara yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moji ljubimci Max i Lily

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja Mijica , Ana i ja...

LINKOVI

moja ljube - moja Valneica
Ishin Shinshi- genijalan blog


 

petak, 21.03.2008.

Hehe opet ja....

Ah, život je jedan dan dobar prema tebi, jedan dan katastrofalan.... Zato je najbolje živjeti dan, za danom kao da je posljednji, ne osvrtati se na ništa, i ne mariti puno za ostalo. Potrebno je sebi postaviti neki cilj u životu, ne dati nikome da ti ga oduzme i biti uporan.
Ne smijemo nikome pokazati naše prave osjećaje, osjećaji ti u životu neće pomoć.... u životu je potrebna sposobnos i znanje, nitko te ne pita za osjećaje.... No opet.... što ja znam o životu nisam ja još ništa prošla!

Ovako najvažnije mi je sada, da završim školu, ovaj prokleti razred, da se zabavim s curama, i da odem na jelenin rođendan u subotu, pa inin rođendan za koji tjedan i da se zajebavamo do zore..........
Drugo mi nista nije važno.............................................................................................. pusa svima :*



| komentari (2) | print | # |


petak, 14.03.2008.

Pa evo me opet malo!

Pa evo me opet malo... Zadnji post sam napisala pred malo manje od mjesec dana.... Nema puno toga novoga... I dalje je sve ok, sve po starom...
Još sam živa, još sam zdrava i još sam uvijek zaljubljena (i više nege prije :)) Ljudi moji kako je ljubav lijepa stvar, lijepo je voljeti nekoga, i biti voljen.....
No ljubav zna nekad biti nepravedna i tada boli, ja još to nisam okusila jer nikad nisam bila zaljubljena, tj nikad nisam voljela... DO SADA!!! Nadam se da neću osjetit kako ljubav boli.... bar ne još.... Neću puno o tome...
Napisat ću par pjesmica... iz moje pjesmarice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Goran i jacerekcerekcerekcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Goran i Markosretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Iva i ja
SVE DOK BUDEM''
Sve dok budem mislila na tebe ujutro,
kada sve je oko mene tužno,
sve dok budem govorila prijateljicama,
da te volim, a kad te vidim srce mi zatreperi,
sve dok budem željela da nemam sedmi sat.
jer ti si u gradu,
sve dok budem pričala glasnije,
kada si ti u mojoj blizini i smijala se glupostima,
jer znam da ćeš se i ti tome smijati,
sve dok se budem tješila da moram učiti kemiju
samo da ne mislim na tebe,
a u knjizi neću vidjeti formule, nego samo tvoje ime,
sve dok budem saljala samo tebe
ZNAT ĆU DA TE VOLIM!

DA VAM KAŽEM
-Da vam kažem kako se zove?
Neću jer znate ga svi.
-Da vam kažem da sam luda za njim?
Neću, jer lude su sve.
-Da vam kažemnešto više o njemu?
Neću, jer znate sve.
-Samo ću vam jedno mogu reći
VOLIM GA

ROBINJA
sAMO O TEBI LJUBAVI SANJAM
PUNA SAM NADE I TUGE,
JER SAMO TEBE VOLIM
I SLIJEPA SAM ZA DRUGE.
TI NEMAŠ OSJEĆAJ LUDSKI
KAD NE VIDIŠ PATNJE MOJE.
ZA JEDAN OSMJEH TE MOLI
ROBINJA LUBAVI TVOJE!

TI
TI si dječak kakvog zamišljam,
san i java kojeg osjećam,
sladak si poput šećera.
TI si dječak kojeg volim ja,
vedar osmjeh moga starog sna.
TI si GORANE sve što imam ja!

VOLI JER SAMO HRABRI VOLE, A KUKAVICE ČEKAJU DA BUDU VOLJENE!! ------> MOJ MOTO

LJUBAV NIKAD NE STARI, ONA UMIRE MLADA...

LJUBAV JE FAKULTET KOJI SE STUDIRA CIJELI ŽIVOT...

IME TVOJE

Na pijesku ispisah ime tvoje,
al ga izbriše vjetar ludi.
Na stablu ispisah ime tvoje,
al ga izrezaše zli ljudi.
Na valu ispisah tvoje ime,
al ga val valu doda.
Na papiru ispisah ime tvoje,
al papir prah postade.
Na staklu ispisah ime tvoje,
al se staklo raspalo u komade.
I tad urezah ime tvoje
u dubinu duše svoje
i tamo će ostati
sve dok bude NAS DVOJE!!!

Ljudovi ja odoh.... pusa......



| komentari (1) | print | # |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.