< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

OPIS BLOGA:

- u ovom blogu moći ćete pročitati većinu događaja iz mog života, neću vam reći baš sve detalje, ali bit će svega...
- u ovom blogu bit će puno slikica od mojih prijatelja, mene, i slavnih ljudova...
- ma neću vam sad sve otkrivat, vidjet ćete sami ako ga budete čitali...
- ovoliko vas je bilo od 24.5.2006.
Free Web Counter

hit Counter

blog layouts

blog layouts

Moje slikice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja sam Vanja ...
-u horoskopu sam djevica
Ja sam.. tvrdoglava, sramežljiva, samokritična, luda, otkačenanut,
Volim... plesat, lude izlaske, volim se smijat, zezat,
spavat, šetat se po plaži, volim jesti paštu na sve načine, nogomet, slušat dobru muziku, zivotinje...
Ne volim... bezobrazne, dvolične i pokvarene ljude,
ne volim ogovarati i MRZIM GLJIVE!!no
Slušam...rock i pop,uglavnom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJA ABCEDA:
Anarhija.Volim kad ljudi razmišljaju svojom glavom, a ne slijede slijepo pravila i pritom se i ne pitaju zašto to rade.
Borba.Mislim da se za sve u životu treba pošteno boriti, i ne odustajati.
Cvijeće. Obožavam cvijeće.
Čarolija.Obožavam čarolije, kad bih mogla začarala bi sve :P
Deda.Jedina osoba kojoj skoro uvijek sve rečem, uvijek me razumije. Veoma sam bliska s njim.
Energija.Nešto bez čega ne bi funkcionirali, a veoma nam je potrebna!
F....?
Glazba.Svima nam je potrebna, život bez nje bio bi pust.
H....?
Indija.Zemlja koja me oduševljava, jednom ću je sigurno posjetiti!
Jastuk. Spavam u krevetu s puuuuno jastuka i jastučića.
Krila.Obožavam krila, blago pticama, zaista im zavidim!
L.....?
Ljubav.Svatko bi trebao imati pravo na ljubav.
Mladost. Sve što je lijepo kratko traje... pravi primjer za to je mladost!
Nebo.Volim gledati nebo u noći, sa puno zvijezda.
Oci.Volim dečke s lijepim ocima, to je prvo što zapazim na dečku.
Putovanje.Obožavam putovati, bilo kuda, samo da putujem, volim upoznavati nove gradove.
Romantika.Mislim da sam romantična, volim romantiku ali ne pretjeranu.
Sunce.Volim gledati izlazak i zalazak sunca.
Škola. od koljevke pa do groba najljepše je đačko doba! Tako kažu, valjda je istina!
Tišina. Ponekad uživam dok je sve tiho i mirno, kad nema buke...
Ulizica. Ima ih mnogo u svijetu, i oko mene, nažalost.
Vjera. Ne postoji nitko a da ne vjeruje u ništa, uvijek u nešto vjeruješ i nečem se nadaš!
Zora. Rano jutro, najljepši dio dana.
Život.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karlo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja Mijica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jasmina, Švabo i Ja thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj frend Veky rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Velika ljubav, ali prijateljska...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Luka Pađen on je 1G2, Azzaro, i Fran idu samnom u razred, i Sara yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moji ljubimci Max i Lily

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja Mijica , Ana i ja...

LINKOVI

moja ljube - moja Valneica
Ishin Shinshi- genijalan blog


 

petak, 27.07.2007.

DOBILA SAM JUČER PRAVO IZNENAĐENJE!!!

OLA! Hehe... jučer... joj.. Dobila sam pravo iznenađenje, kao da mi je rođendan, as ne njemu!!! Heh Stipe me je iznenadio, došao je u Novi proslaviti rođendan, a prije neki dan smo se čuli i pitala sam ga ima li u planu šta dolazit u novi, i rekao mi je da nema, a kad ono.... Iznenadio me je! Lijepo, ja na poslu i meni se mob zgasio, na poslu guuužva za poludit, a kad ono dolazi mi frendica i veli kao sandro te neš treba upali mob... ja mislila Sandro došo u Novi pa da mi se javi i to... a Kad ono Stipe... hehe.... nisam mogla vjerovat! Bilo je mmm.... SUPER!!!!
Lana će raditi samnom, neće više raditi za onog čovjeka, tako das još jedno dobro mi se desilo..... Lana i ja smo si sad super, žao mi je što se Valnea udaljila od nas... Nadam se da neće dugo bit tako, jer mi fali iaoko to ne želim priznati!
u ponedjeljak idem u Rijeku, moram Stipi dat poklon, i moram si ić nešto kupit... S novcima što sam si zaradila, još ne znam što, al nešto oću... Sad kad je sve ajmo reć uredu strah me da se ne sruši, jer sve što je lijepo kratko traje...
Idem se sad tuširat, i spremit pa idem raditi... Navečer opet raditi... I tako... pusa, i ciao



| komentari (1) | print | # |


nedjelja, 22.07.2007.

Sve je dobro, i nije dobro

Bok! Evo da pojasnim naslov! Sve je dobro i nije dobro zato jer sam se zaposlila, super mi je dok radim i ljudi su fenomenalni, drago mi je što radim kod njih, dobro je i to kaj sam se ponovo počela družit s jednim dečkom, koji mi je super i stvarno nemam riječi, samo me smeta kaj on misli da ja njemu sve lažem... Kaže mi da sam mu super i da sam mu simpa, al kao da mu lažem.... To što sam mu prije par mjeseci rekla nešto što se ticalo moje frendice, slagala sam radi nje i sad mi je žao, zbog toga kaj se ona sad pokazala da nije fer... prema meni, naravno! Al on se sad ne želi družiti ni samnom........ Zbog te moje laži!!!!! No kaj da ja sad radim? Neću mu više smetati, ako je rekao da ga pustim na miru, tako ću i napraviti!
Radim par sati na dan... Točnije 5 sati, nije napono ali nije ni lako, ali želim nešto i zaradit tak da mi je super! Malo se kupam, možda dva il tri puta na tjedan...neda mi se ić na plažu.... Vani sam svaki dan... Jučer mi se nije dalo ić u Crikvu van mada su me zvale cure da idem... Nemam volje za ničim, jer vidim da kaj sam bolja prema ljudima, oni su gori prema meni. A kad odlučim da neću bit tako dobra prema svima ili onima koji su me povrijedili opet nemogu, jer sam takva... Uvijek svima popustim i dam im novu šansu! To mi i ne ide u moju korist jer me ljudi iskorištavaju, al opet....... Grrrr
Evo ljubav isto tako, dečka nemam, prijatelja s povlasticama nemam... Nemam čak više ni simpatije, jer vidim da se to ne isplati, i odlučila sam se radit... Vrijeme s nečim moram skratit! Prijateljstvo mi je isto na li-la... Sve super sve pet, no nikako se ne možemo dogovoriti oko izlazaka... Jedna bi ovamo, druga onamo, treća sasvim drugdje, i normalno ja uvijek idem tamo di drugi reču... Kad ja predložim nešto nikome se neda! Zato sam sve kraće vani navečer....
Eto toliko o tome.... Gibam.... Ciao!



| komentari (3) | print | # |


nedjelja, 15.07.2007.

Subota i izlazak u Crikvenicu!

Pa pozdrav! Evo da i ja neš napišem, da opet ne ispadnem lijenčina. Jučer smo Valnea, Lana i ja odlučile opet izać u Crikvu van. Kad smo se spickale i sredile, moj stari nas je otpeljao i još je bilo rano da ulazimo u Galiju pošto tamo nije bilo baš puno ljudi odlučile smo prvo svratit u Kataku na pičence. Bilo je super jer je Kataka fora uređena i onako dosta profinjena! I odlučile smo se ''lijepo'' ponašati (LOL)!! Nakon Katake i čavrljanja, odlučile smo prošetati (čak par metara) do Galije da vidimo je li se malo napunila. Galija je već bila puna i odlučile smo si otići po piće! Napravile smo par krugova po Galiji, i zatim prošetale do Saxa i otišle dolje na plažu, tamo je ipak nešto mirnije i malo smo prokomentirale dal ima što zanimljivo. Boljele su me noge, imala sam štikljice na visoku petu (oko 7/8 cm) no sve sam izdržala. Oko pola 3 smo išle kupit u pekaru neš za jest (fala bogu da je tam kraj Galije i Puba) inaće bi umrle od gladi (moš mislit)! Onda nam je već postalo dosadno i zamolile Laninu tetu da nas odbaci do doma... Žao mi je samo što sam zaboravila fotić, jer bi vam pokazala kako nam je bilo i kako smo se ušminkale :))))...
to bi bilo to!
Još da napomenem u subotu su dani sporta u Novom Vinodolskom!!!! Bit će i koncert Hladnog Piva!!! Pa ko može neka dođe i ako me vidi da se upoznamo (hihih)!
Ljudi ciao i uživajte kissa!!!!



| komentari (4) | print | # |


nedjelja, 01.07.2007.

Koji provodi, nema šta!

Evo da se i ja malo za promjenu javim,nisam pisala dugo. Mislila sam kako ću sad kad završi škola pisati češće, ali sad sam doma samo kad moram na spavanje, tj. kad sam umorna... He he! Svaki dan ostajem vani do kasna, jučer sam ponovo bila u Galiji u Crikvi, bilo je jebeno... Sviđa mi se jedan dečko, mislim, više njih su meni slatki, al ovaj mi se nekako sviđa...
Super sam, i full mi je lijepo... Iako nemam dečka, al Bože moj, doći će, nadam se!
Došla je moja ekipa Šegota i Jakov, i Sara... Neki ljudi su se udaljili iz društva, al boli me briga trebat će oni nas više nego mi njih! Nadam se da će opet otvoriti karaoke na Gljivi! U subotu ne idem u Galiju jer je karneval, ljudi moji dolazi cijela Kozala! Joj meni.... jesam i ja dijete... LOL!
Imam neki osjećaj da sam se promijenila, kao da sam drukčija. Postala sam komunikativnija, i društvenija. Više ne žalim za ničim, hehe, kaj bude bude,šta ima ima, šta nema kupit ćemo...
Što se tiče dečkiju, dok malo bolje pogledam bolje je bez njih, iako ne bi bilo loše da ga imam, al šta sad... neću da se žalim jer mi je sad dobro i ovako kako je!
ajd idem ja.... pozdrav i velika slana pusa s mora!



| komentari (2) | print | # |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.