BILA SI

10.09.2018.


slika: digital art

Tvoje su ruke po meni
ostavile tragove,
nemirna jutra i bolnu istinu
onoga dan,a dok su snegovi
ledili suze umornog lica
na raskršću tuge.

Koračam drugom stranom puta,
vraćam vreme unazad
gde si mi čežnje posadila
i okovala moje grudi
preteškim uzdahom,
srebrom si mi dušu osinula
kao beleg datog obećanja.

Tvoje su pesme trajale
i ispisale sve moje drhtaje,
odzvanjale tišinom
i čuvale naše osmehe.

U ovoj magli,
borim se da ne zaboravim
koliko je život trajao
sa rukama u tvojoj kosi,
a one noći kad bila si
odlučna da odeš
stalo je vreme,
ostale zgrčene ruke oko tišine
i sve reči su postale trnje u očima.

Negde si svoju sreću otuđila,
pustila si da duša ti u koraku umire,
a bila si moja pesma,
bila si kap sreće na dlanu
sve dok te vreme nije otelo
iz mog pogleda.

Milica.v

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.