Na metar od mene...

12.08.2017.


Image and video hosting by TinyPic

-Stajala si na metar od mene
nisam te mogao dotaći
nisam ti mogao prići.
Činilo mi se da si milama daleko.

Nisam više imao prava na to.
Govorila si nekim čudnim jezikom
Meni stranim, nepoznatim..
Gle, i ja sam isto tako govorio..
Govorili smo ćutanjem
preglasnim ćutanjem,
kroz jasne želje
a vidljive nemoći..
-Bila si na metar od mene,
okružena tišinom,
ispunjena nemirnim otkucajima
ranjenog srca u tebi.
Hteo sam reći bilo šta,viknuti
ali nisam mogao...

Neka čudna brana se poprečila u grlu.
Hteo sam te priviti uz sebe,
ali nisam mogao...
neka čudna studen me
zaledila,ukopala.
Hteo sam mnogo toga,
ali nisam mogao...
neka čudna misao me obuzela
-da sam te zauvek izgubio-
a bila si samo na metar od mene.....Milica.V


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.