High School Musical


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com





Cool Clocks at Wishafriend


Image and video hosting by TinyPic


Zac Efron (Troy Bolton)
Image and video hosting by TinyPic


Vanessa Hudgens (Gabriella Montez)
Image and video hosting by TinyPic

Datum rođenja:
14.prosinca 1988.g.
Mjesto rođenja:
Salinas,Kalifornija
Nadimci:
V,Van,Baby V,Vanney
Visina:
1,57m
Naj glazba:
Alicia Keys i Celine Dion
Hobiji:
Ples,sviranje klavira
Kućni ljubimci:
Pudlica i tri kornjače
Glazbeni albumi:
"V","Identify"


Zac&Vanessa
Image and video hosting by TinyPic


HSM stars
Image and video hosting by TinyPic


Ashley Tisdale (Sharpay Evans)
Image and video hosting by TinyPic

Datum rođenja:
2.srpnja 1885.
Mjesto rođenja:
West Deal,New Jersey
Nadimak:
Ash
Visina:
1,60m
Naj glazba:
Elton John, Mariah Carey
Hobiji:
Manekenstvo,košarka
Kućni ljubimac:
Pas Blondie
Naj serija:
"Prijatelji"
Glazbeni album:
"Headstrong"


Lucas Grabeel (Ryan Evans)
Image and video hosting by TinyPic

Puno ime:
Lucas Stephen Grabeel
Nadimak:
Mr.Go-Get-Em
Datum rođenja:
23.studenoga 1984.
Mjesto rođenja:
Springfield,Missouri
Visina:
1,66m
Hobi:
Debatiranje
Naj plesovi:
Balet,hip-hop,step
Naj instrumenti:
Gitara i klavir

HSM Music
Image and video hosting by TinyPic












...AnkEtIcA...

Kako vam se svidja moj blog??
Zakon,samo tako nastavi!!!
Supper je...
Pa dobar...
Totalno ok!
Katastrofa!!! Izbrisi ga!!!
  
pollcode.com free polls



...mAlO slIkIcA...


Glitter Graphics - GlitterLive.com



Glitter Graphics - GlitterLive.com



Myspace graphics




Myspace code







< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kommichy yea/no

by Karla & Iwa (ugly)

Opis bloga

Sve i svašta,uglavnom o školi,frendovima,love,događanjima u životu,problemima...
Dakle,sve što obuhvaćava život prosječne teenejdžerke...




Image and video hosting by TinyPic


...lInkIchI...


...nAj frEndIcA...

...jOnAs blOg...


...dUnjA...

------------------------------

...about me...

Ime:K....
Datum rođenja:17.09.95.
Obitelj:mama,tata i sestra
Razz: 7.b=THE BESTthumbup
Škola: Sv. Juraj na Bregunamcor
Naj predmet: nema takvog
Naj učitelj: I.Kolarić
Naj učiteljica:R.Jocićsretan
Naj frend:L.Horvat(Borko)
Naj frendica:Sara
Naj jelo:pizzanjami
Naj piće:spriteparty
Naj stvar:mob...
Naj doba dana:hmm...večer
Naj godišnje doba:ljeto
Slušam:sve i svašta-Thompson,Hladno pivo,Nina Badrić,Tajči,sve pjesme s dobrim ritmovimapjeva
Simpa/dečko:nee...;-)no
Ostali frendovi:
Meska
Miljac
Luksina
Dambuška
Pergar
Ostale frendice:
Luce
Anča
Helga
Teja
Ivy
Lussy
Flinka
Barbie
Tina
Pasrischa
Dona



Glitter Graphics - GlitterLive.com



...EwO mAlO pjEsmIcA...

Evo ove smo pjevali na povratku s izleta(Krk) u 6.raz,jer je šofer imao samo taj cd.
Svi bivši seštaši(ukupno 62) smo stajali,pjevalipjevai plesali između sjedala u busu(kad se vozio)!!!Bilo je luudo i zabavno!!!Još ih uvijek znamo zapjevati u raz!yeszubopartythumbup

Tajći
Bube u glavi

A, B, C, D, bas su lude godine

Dodje mi da kazem, nikog ne volim
da me puste da se malo odmorim
cijeli dan sa svima bih se svadjala
nema stvari kojom ne bih gadjala

A imam momka koji cesto putuje
malo se napije pa luduje
ima da me nije zvao cijeli dan
vise mu se ne svidjam
hajde, malo mrdni guzu

Bube su u glavi, to su godine
bube su u glavi, stotine
bube su u glavi, proci ce i to
jer nije nista opasno

Danas je u skoli bila panika
oprostajno pismo vec sam pisala
pojela sam zato 12 kremsnita
Boze, cijeli dan sam bila bolesna


Dvije zvijezdice

Ja sam samo tebe voljela,
svjedok mi je cijela ulica,
moje srce kuca za tebe,
al samo bjele ptice dolaze.

Tvoje ime je na mojim usnama,
poljubce sam tvoje ukrala,
i dok svira neka draga muzika
sve sto imam samo tebi pripada.

S`neba padaju dvije zvijezdice,
jedna za mene druga za tebe,
preduga je noc sto nas
razdvaja, z drugom si ti
a s tobom sam ja...
preduga je noc sto nas razdvaja
z drugom si ti, a s tobom sam ja.

Ti si onaj djecak iz mog sna,
poljubce sam tvoje ukrala,
i dok svira neka draga muzika
sve sto imam samo tebi pripada.

S`neba padaju dvije zvijezdice,
jedna za mene druga za tebe,
preduga je noc sto nas razdvaja
s drugom si ti, a s tobom sam ja...

preduga je noc sto nas razdvaja
s drugom si ti, a s tobom sam ja...


Hajde da ludujemo

(Ova mi se posebno svidjela...)

Ne moras biti bogat i lijep
samo budi dobar i pokloni mi cvijet
ne moras biti snazan i grub
da budes sav moj svijet

Ti si momak za pobjede
dvije prave rijeci bit ce dovoljne
plava zvijezda na nebu sja
ti si onaj koji tajnu zna

Hajde da ludujemo ove noci
hajde zaljubi se u moje oci
tvoje su usne kao cokolada
to mi se dopada


Moj mali je opasan

Moj mali je opasan
al tako je drag
on je nemiran i nestrasan
kao crni vrag

Jedna ruka, druga ruka
ispod haljine
e moj mali tako ne ide

Moj mali je opasan
kada je mjesec mlad
moj mali je opasan
kada krene u grad

On nosi jaknu sa nitnama
i pije pivo bez pjene
on nosi tugu u ocima
a voli samo mene

Volim ga dirati
i maziti i ljubiti
i svi mi kazu
glavu cu izgubiti

Moj mali je opasan
kada je mjesec mlad
moj mali je opasan
a tako mi je drag

Volim ga dirati
i maziti i ljubiti
i svi mi kazu
glavu cu izgubiti


Smokvica

Ti si moja ljubilica malena
ja sam tvoja varalica sarena
kad te vidim, ja na sve zaboravim
ali glumim kao da te ne vidim
bas si sladak, ne mogu odoljeti
mogla bih te pojesti

Sanjala sam da si me poljubio
ljuljala se cijela ulica
i sto mogu kad bez tebe ne mogu
hajde, nisam vise curica

Don Juan i Smokvica, to smo ti i ja
ljubili se, grlili, sve do pola dva
Don Juan i Smokvica, to su para dva
ljubili se, grlili, sve do pola dva



četvrtak, 14.05.2009.

...slIkIcE...

Hey...Ovaj post pišem jer moram staviti slikice za one koji će mi radit dizz za on blog o Jonasima...cerek

fino...pa ewo ih...fino

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

P.S. U prošlim postovima ima više slikica od Jonasa...
Samo nemojte stavljat od Camp Rocka...

Tnx...javite kad bude dizz gotov...
Kiss...kiss



| KoMeNtIrAj ...OnLy...(60) | pRiNtAj | ReLoAd |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.