ponedjeljak, 08.10.2007.

.(( SloBOdNa BiT ćU kaO VetaR,ZaBlUde bACiTI ĆU U EtaR,JeR NajBOlJe IpaK ja ZaSluŽUjeM ))..

danas se osjecam nekako cudno..nekako posebno sretno..neznam imam taj neki filling da ce sve biti okej...jucer nakon dugo vremena nisam razmisljala o nekim stvarima koje mi stvaraju ponekad dodatni stres i brigu....bila sam vani..zabavila se.. i bilo mi je odlicno..mozda mi je bas to trebalo da zaboravim na sve lose stvari koje su mi se desavale ovih prijasnjih dana....ljubav..hm...0 bodova..ali nezamaram se previse s tim pa imam tek 16 godina.....nedavno sam imala vezu koja me tolko iscrpila na neki nacin....nemogu vjerovat kakvih gadova ima na ovom svijetu....inace volim starije decke...a to mi se i obilo o glavu..a dobro ne zelim se prisjecati toga....bila je to gluma, gluma, i samo gluma...a jbg kad sam tolko naivna pa previse vjerujem ljudima...to mi je i mana..ljudi to znaju iskoristit na neki svoj cudan nacin....

Isto kao na pozornici
glumiš svoju jeftinu bol, lažući
kako ti dobro leži ta uloga
nakon svega, izgleda kao da je to tvoj način.
A ja sam slijepo vjerovala
u žar tvojih poljubaca
lagao si neprestano
i zbog toga je zastor pao.

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
ali ništa mi danas nemoze pokvariti raspolozenje...sve je oke.....

pusa, ljubim vas

vaša ¤ hypnotic ¤



01:16 - Komentari (10) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.