design by Bahata =)
< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ma ja tu nest bzvz pishem o svojim tu i tamo glupostima.....ma ugl.....zapravo nema glavnog.....ne znam....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


o meni....

bok!
ja sam hiperaktivno dijete
idem u medicinsku skolu,1.s2,
VOLIM.....
-zvjerku,dejanu,sanju,anju,tenu,
grgu...
-snickers
-citat knjige
-goth slike
-colu zero
MRZIM....
-britney spears
-teske cajke
-nadobudne ljude
SLUSAM.....
-pocela sam slusati mansona
-nightwish
-within temptation
-cradle of filith
-HIM
MY PAST.....
-prije sam slusala
paris hilton,i lindsay lohan....HEHE
MSN.....
sunrise_avenue_girl14@hotmail.com

to biti sve o meni.....ajte by....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




















petak, 21.09.2007.

Everything I have is yours... Step by step and day by day ...Every second counts I can't break away

bilas am danas u skoli.....a bolje da nisam....prvo sam se osramotila u busu kad sam slusala pjesme na mobu a nisam slusalice prikljucila na mob......hehhehe......a cijeli bus gleda u mene..........waaaaa......e ondan poslala sms onom levatu da mi prestane slat poruke....i on mi odg nes u stilu....slusaj svetice....ja onak.....hehhe.....i imali smo matematiku.......a bolje da nismo.......jebote u toj matematici pun kurac brojeva....bas mi to ide na ziivceeeeeee.......i tak....e ond mi crvenkapica kaze da joj se decko utopio u sedmom mjesecu......steeeeeglo meeeeeeeeeeeee.....i onda dosla do svoje anne.......i njoj ispricala za tog decka....i naravno ona otvori temu:sta bi bilo kad bi osoba koju ja jos uvijek volim poginula.....jebote kad je ona to rekal....meni se srce steglo....oci pune suza....i sjetim se one pjesme OCI SU TI IZDAJICE.....jaaaaaaaaooooooooo.....strasno.......i tak....ma ugl....nema nis novog.....ajte salut....HTJELA BI STAVIT DIZAJN MALENA....AL GA NE NADEM....

Image and video hosting by TinyPic



| komentari (15) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.